3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Gått en lang tur ( som ga ganske kraftige sammentrekninger), rørt ut en spiseskje kanel i bittelitt vann som jeg har klemt innpå ( smakte helt forferdelig), og nå tar jeg et varmt bad. Ikke lei i det hele tatt jeg nei, fore dager på overtid!! Hadde lovet meg selv å ikke gidde å slite meg ut på kjerringråd, men disse var så uskyldige at jeg måtte bare..., så lei av å vente!!! Har hatt noen kraftige sammentrekninger med jevne mellomrom, så får vi se om det er bare tull denne gangen og!
Gjest MMJ Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Jeg hadde termin 18. juli. Disse kjærringrådene, hehe.... jeg blir nesten sint på de for jeg hadde sååå lyst at de skulle virke - og så virker de jo ikkeeeeee!!! Er ikke så lei, det er mer det at jeg ikke har kontroll lengre, det kan skje når som helst. Jeg kunne ønske jeg VISSTE når det skulle skje - og hvordan det skulle skje Lykke til!!!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2012 Jo nå er jeg utålmodig. Er dårlig på venting men det er jo det at hun ligger i sete i tillegg så jeg vil ha ho ut så fort som mulig Sammentrekningene kommer ganske uregelmessig, så det er vel bare tull igjen. Har tatt en Paracet nå, og dersom det gir seg da er det bare maserier. Men jeg prøver å tenke å nyte de siste dagene nå uten spedbarn, det er jo mye styr når de kommer og
Gjest MMJ Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Jo nå er jeg utålmodig. Er dårlig på venting men det er jo det at hun ligger i sete i tillegg så jeg vil ha ho ut så fort som mulig Sammentrekningene kommer ganske uregelmessig, så det er vel bare tull igjen. Har tatt en Paracet nå, og dersom det gir seg da er det bare maserier. Men jeg prøver å tenke å nyte de siste dagene nå uten spedbarn, det er jo mye styr når de kommer og Ja, prøver tenke slik jeg og Sove lenge (fantaserer om det i allefall - våkner jo før alle her i huset ), spiser LøK, og se mye på TV Men, nå skal jeg lage med en kopp te med kanelstang i, det har jeg ikke prøvd. Har bare prøvd med kanel... )
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2012 Lykke til/ kos deg med det vi er snart i mål og det føles helt surrealistisk
Tontolini Skrevet 21. juli 2012 #6 Skrevet 21. juli 2012 vurderer fortsatt stikkepinner jeg altså!!!! hatt enda en natt med maserier 3 min. mellom hver ri. ga seg kl 05.30 i dag tidlig. kanskje prøve noe kanel reier jeg å! lykke til til dere begge to =)
Gjest MMJ Skrevet 21. juli 2012 #7 Skrevet 21. juli 2012 vurderer fortsatt stikkepinner jeg altså!!!! hatt enda en natt med maserier 3 min. mellom hver ri. ga seg kl 05.30 i dag tidlig. kanskje prøve noe kanel reier jeg å! lykke til til dere begge to =) Strikkepinner!?!?! Heheheheh
tre håpefulle Skrevet 21. juli 2012 #8 Skrevet 21. juli 2012 Oj, spennende.. Håpe det er noe på gang. Er skikkelig spent på fødselshistorien din. Skal se vi begge får på mandag. Du en fantastisk setefødsel, og jeg er keisersnitt!! =D Lykke til!! =)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2012 OMG!! Strikkepinner!! Ævve Tenker på deg Toril81, og at du skal fanden meg se at du får før meg !
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2012 AI AI Ai. Nok en tullenatt. Hadde jo endel sammentrekninger når jeg la meg, men de dabbet av. Så våknet jeg 04 med vonde sammentrekninger og fløy på do, og hadde også litt slim. 10 minutter mellom. Så jeg tok en Paracet for å se, og da fikk jeg slappet av og sovnet! Så var det over igjen. Herregud, er det mulig.
lykketid Skrevet 22. juli 2012 #11 Skrevet 22. juli 2012 Det er håpløst med denne uutholdelige ventingen altså!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #12 Skrevet 22. juli 2012 Ja nå begynner det å ta på, både det psykiske ved å være over termin, og det fysiske med slitsomme netter.
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 22. juli 2012 #13 Skrevet 22. juli 2012 Eg har time hos jordmor i måra tidlig og då skal eg fanden meg strippast. Og ho har med å ta godt i!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2012 Oj, spennende.. Håpe det er noe på gang. Er skikkelig spent på fødselshistorien din. Skal se vi begge får på mandag. Du en fantastisk setefødsel, og jeg er keisersnitt!! =D Lykke til!! =) Nå er det hvertfall noe i gjære, og jeg regner med ho kommer i løpet av morgendagen!
live09 Skrevet 22. juli 2012 #16 Skrevet 22. juli 2012 Lykke til! Venter spent på oppdatering, venter selv på setefødsel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå