2010 Mammaen Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Synes alle som har brukt litt tid med nummer 1 blir lettere gravid med nummer 2. Stemmer det for deg? Da tenker jeg selvsagt ikke de som ble gravid i pp 1 eller 2.  Trenger litt oppløftende svar. Kjenner at jeg ikke har overskudd til å få så mange nederlag og jeg merker at mannen ikke takler så godt dette presset rundt EL allerede...
VinterSol+2 Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Altså, her har det vært omvendt, så jeg tror ikke det finnnes noen "mal"  Altså, de sier at noen av de virkelige sliterne pfte kan bli lettere gravid igjen fordi kroppen "kan veien" men for folk flest handler det bare om flaks i alle tilfeller.  (første tre gangene klaffet det på første pp for oss, mens nå brukte vi sju mnd)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Superlett første gang, satt før vi visste ordet av det. Denne måtte vi jobbe litt for! 2 vidt forskjellige svangerskap også. Lykke til
<3 2G <3 Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 gikk letter denne gangen fordi jeg fikk hjelp av medicus femar,UL,ovitrelle og crinone. nå satt spiren etter 19pp kontra 36pp sist uten hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå