Påtidemedentil Skrevet 21. juli 2012 #1 Skrevet 21. juli 2012 Hver gang jeg putternoe i munnen, blir jeg kvalm :/ mister matlystet av det, men gått opp 1 kilo fordiom på 5uker (3+)
Trønderbærta Skrevet 21. juli 2012 #2 Skrevet 21. juli 2012 Slik er det til meg også, har ikke prøvd noe mot det ennå da, men litt frustrerende å stå å bruke tid på mat, og så ikke klare å spise det . Er kun cola og potetgull som går ned, så må skjerpe meg
På vei igjen <3 Skrevet 21. juli 2012 #3 Skrevet 21. juli 2012 Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt.. Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot..
snipp&snapp Skrevet 21. juli 2012 #4 Skrevet 21. juli 2012 Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt.. Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot.. hvor får du kjøpt urizal?
sjeroks Skrevet 21. juli 2012 #5 Skrevet 21. juli 2012 Her får jeg i meg små mengder med mat, så lenge jeg ikke lager maten selv. Men alt kommer opp igjen i løpet av timen. Krysser bare fingrene for at noe blir tatt opp i kroppen. Er 10 + 2 nå, å har gått ned 7 kg, så går bare rundt å svimler når jeg er oppe fra sengen. Har vært sykemeldt en mnd nå, å er sofaen eller sengen det går i. Ironisk å bli så dårlig når grunnen er så positiv;p bare å bite tennene sammen God bedring alle sammen
På vei igjen <3 Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 Cola og potetgull her også! Det værste er at jeg sikler over barnas lørdagsgodt, men jeg har jo ikke lyst på! Klarer ikke noe som er søtt.. Bruker urizal da, så er ikke mye kvalme jeg har. Men matlysten er borte, og alt av mat byr meg imot.. hvor får du kjøpt urizal? På helsekosten
Ripsbæra Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Nei skjønner ikke vitsen med å være kvalm hele tiden, burde jo ikke bruke krefter og energi på det når man har bedre ting (les: knøttet) å bruke det på.. Ville bare tipse om Noisy - eplejuice og sparkling water fra Tine, eneste av væske som frister meg litt for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå