Gå til innhold

Trodde jeg visste betydningen av ordet "sliten "....

Anbefalte innlegg

Men det gjorde jeg ikke før i dag!.hjemme alene dag 2 med en 2,5 åring med diaré og x antall bleieskift som han prøver å rømme unna da stumpen er så sår som en kjøttkake! Og smøre den? Det må gjøres med tvang..stakkars..meir meg da..24 uker gravid, syk , vondt i halsen og uten stemme , bekkenløsning og ja you name it. Tror sjela mi dro hjemmefra sånn rundt leggetid i går og har ikke kommet hjem enda....sms sendt samboer at NÅ orker ikke mor mer og nå er det på tide å komme hjem!!flere som er helt utslitte om dagen eller??

Fortsetter under...

Huff føler med deg! Jeg er forsåvidt i fin form selv om det er travle dager. Tenkte bare gi deg et tips om den såre stompen. Jeg bruker en spray jeg kjøpte på apoteket som heter a-derma. Det er som flytende sink salve men jeg syns den er mer effektiv. Funker etter noen timer her, så jeg har brukt den på alle barna. Også slipper man smøre på:) Ha en fin dag til tross for plager og slit:)

....et tips til: om lillegutt er veldig sår, så ville jeg gått til legen og fått en salve på resept først før det hele blir for ille. Husker min eldste med utslett....auau:(

Og etter stumpen er fin igjen, så har jeg brukt Weleda sin sinksalve på begge mine - helt fantastisk!! Omtales som den beste kremen for barnestumper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...