Tontolini Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 er så forbanna drittlei! slimproppen gikk for over to uker siden, har maserier hver eneste dag/natt minst 6-7 timer pr. gang. flyr på do 4-5 ganger pr.dag både maserier og diare i snart 5!!!!! uker. renner et eller annet fra underlivet, men så fort jeg tenker vannavgang så gir det seg... blør små mengder omtrent annenhver dag sammen med masse slim.. konstante menssmerter og kynnere.... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!!! vurderer snart strikkepinner får å prøve å ta vannet selv! sover hele 2-3 timer til sammen om natten, for så å opp igjen kl 08.00 til en meget aktiv 2,5 åring og 6 åring som har ferie. mannen jobber døgnvakter, har han fri jobber han som drosjesjåfør.....altså ikke fri. er forresten i uke 37
Lea-Pea Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Oida :S Synes virkelig synd på deg! Men har du vært på noen kontroller eller har du snakket med sykehuset om dette? Det kan jo ikke være lenge før det skjer noe nå?? Burde kanskje ikke blande meg i dette, men synes kanskje at mannen din burde droppe den drosjejobben nå i noen uker. Heller hjelpe deg hjemme med de andre to... Det skal ikke være meningen at du skal være superwoman heller. Du er sliten allrede og du trenger hvile. Du skal igjennom en fødsel, samt en barselstid. Du burde kanskje ikke være helt utslitt innen den tid...?!
Tontolini Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2012 huff ja, du kan så si... kan vel si at jeg har fremmet forslaget, men.... :s var på kontroll i uke 33/34 var moden og 1-2 cm. åpning, men livmorhalsen var fortsatt lang..
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Eg sa nett det samme til husbonden i dag tidlig."No tar eg faen tak med strikkepinne snart!" Ein blir heilt mongo desperat. Du har det forresten hakket verre enn meg, og eg har ingen trøst å gi deg. Eg kan bekrefte at situasjonen til suger eselballe, men det trur eg du allerede er smertelig klar over....
Lea-Pea Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Men hvis du er i uke 37 nå, så skal du jo hyppigere på kontroller nå. Burde du ikke ha vært på ny kontroll?? Fra uke 37, så skal jeg på kontroll hver uke... Uff, leit at din mann ikke forstår at du trenger avlastning. Barna har ikke noen besteforeldre som kan ha dem en ukes tid da? Så du får slappet litt av??
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 20. juli 2012 #6 Skrevet 20. juli 2012 PS: mannen din høres ut som ein ufølsom dust!
Tontolini Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2012 hehe... *eselballe* legen min har ferie så skal ikke på kontroll før i uke 38+ har ikke jordmor siden det kun er en her i området for tiden å hun har ikke plass til fler. joda, mannen har nok kanskje litt vanskelig for å forstå at jeg trenger avlastning, men han har ganske kraftig ADHD så han sliter VELDIG med å "bare gå hjemme". Gudsjelov skal barna sove borte fra i morgen til søndag, så da har jeg en dag fri =) gidder liksom ikke ringe sykehuset, for jeg vet hvor kranglete de er der. de BLåNEKTER å hjelpe deg på vei fordi *babyen din har det så godt i magen* åjoda, jeg er klar over det, men det blir ikke tatt noe hensyn til situasjoner rundt. jeg kommer ikke til å orke å føde hvis jeg skal fortsette sånn her i 3 uker til. hvis jeg ringer de å ber dem ta en sjekk er jeg stygt redd for at jeg koker over av sinne hvis de ikke gidder å gjøre noe.
Lea-Pea Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Men kjære deg!!! Det spiller ingen rolle om legen din har ferie. Du har krav på kontroller, det er lovfestet!! Min lege har også ferie, men hun er da pliktig til å finne noen andre som kan ta kontrollen. Evnt så må sykehuset ta det. Det er jo ikke snakk om å plukke ut babyen din. Det er snakk om at sykehuset må ta en kikk på deg. Se hva som skjer og hvorfor du har alle disse plagene. Er det fødsel på vei eller ikke? De kan virkelig ikke bli sint på deg for å ringe og snakke med dem. Min samboer har også ADHD, men han skjønner at jeg trenger ekstra hjelp nå om dagen. Uff, jeg føler virkelig med deg. Skulle ønske at jeg kunne gjøre noe for å hjelpe deg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå