Engeln Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 fikk GRAVID idag, smule skremt og passet ikke helt nå, men er jo koselig når bare nervene roer seg .. noen som vil skravle?
SuBuuuuu Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 oj, så spennende!! gratulerer Vi har akkurat begynt å tenke på dette med å prøve.. men det er litt spennende og skummelt.. og dette med om det passer.. jeg tror aldri det vil helt komme til å passe.. Men tenk hvor koselig det kommer til å bli da, en liten bebis
Påtidemedentil Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Fikk positiv idag jeg også, meget sjokket selv. Veit ikke helt va jeg skal gjøre!! Skal jeg si det til noen, ringe lege, blabla.. Mye tanker er 21, blir 22 i år.
gravd igjen :) Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Gratulerer fikk selv positiv test i dag masse lykke til!!
Engeln Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2012 oj, så spennende!! gratulerer Vi har akkurat begynt å tenke på dette med å prøve.. men det er litt spennende og skummelt.. og dette med om det passer.. jeg tror aldri det vil helt komme til å passe.. Men tenk hvor koselig det kommer til å bli da, en liten bebis Vi hadde ikke tenkt å begynne å prøve før til jul pga at jeg skal begynne på skolen nå, så er jo livredd dette skal ødelegge skolen min.. men vi må vell beholde det og bare prøve å gjøre det beste ut av det.. har en datter på 6 år fra før, så er vell kanshe på tide også.. så spennende da, er bare å hive seg igang og krysse fingrene har du vært lenge her inne? jeg er helt ny så fatter ikke bæra av hvordan dette fungerer.. hehe
Engeln Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Fikk positiv idag jeg også, meget sjokket selv. Veit ikke helt va jeg skal gjøre!! Skal jeg si det til noen, ringe lege, blabla.. Mye tanker er 21, blir 22 i år. se der ja..godt vi er flere om det.. ! ja ta kontakt med lege så du får deg en time er 25 selv med en jente på 6 år, men det er jo en stund siden så føler meg jo "helt ny" i dette selv.. men det kommer seg:) bra du er her da så du har noen du kan prate med da
Engeln Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=gravd igjen ' timestamp='1342815385' post='144404746] Gratulerer fikk selv positiv test i dag masse lykke til!! gratulerer så mye med det da:))) gøy å høre vi er fler! masse lykke til til deg og vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå