Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21+1 og -3 kg fra startvekt pga hyperemesis.

Det gjør ingenting, for her er det nok å ta av. ;P Men nå er kvalmen borte, så det kommer vel på litt mer.

Sist gikk jeg ned 8 kg før det snudde, og gikk opp 8,5 til fødselen. Eneste fordelen med all spyingen. *ler*

Annonse

Uke 22 med tvillinger og ligg på -2 kg. Men så hadde eg masse å ta av frå før av og har kutta en del i snop og øka aktiviteten. Antar vektøkninga snart gjer seg gjeldande.

Forrige gang gikk eg opp 22 kg og det verken vil eller kan eg denne gangen, så er meir nøye no.

19+4 idag.

Gikk opp 3-4 kg, men har den siste måneden gått litt ned, så er idag +1 kg fra startvekt.

Har litt å ta av, så bekymrer meg ikke.

Sist graviditet sto vekta stille fram til ca uke 25. gikk opp 11 kg fram til fødsel da, og håper at jeg skal klare å ikke gå opp så mye mer denne gang heller.

Annonse

Jeg er bare 12+2 og har allerede gått opp 2 kg, ser jeg ligger langt foran de fleste her, så nå ble jeg blitt bekymra, har lett for å legge på meg og har vært overvektig en del i voksen alder, så litt redd for å legge på meg mye...

2 kg opp i uke 13 er jo ikkje så masse. Det ser ut som det er dei som har gått opp lite som har svart her. Som sagt har eg ikkje gått opp ennå denne gangen, men det er fordi eg har meir enn nok på kroppen frå før denne gangen og må vere litt streng med meg sjølv.

Første graviditet hadde eg alt gått opp 4 kg når eg var der du er no :)

Er i uke 23 og gått opp 9 kg...( 57-66 kg) skjønner ikke helt hvorfor. Spiser rimelig sunt, men er nok i mindre aktivitet enn før. Som sist legger det seg selvsagt rundt magen og lår/hofte....25 kg pluss sist, så det håper jeg ikke skjer denne gang;)!. Det positive er at jeg sis hadde melk i "bøttevis"- fryseren full av små beger og lillegutt ble god og rund. Stresser meg ikke med oppgangen, men klart hensiktsmessig å unngå de man kan unngå;)!

My god, her er det nesten ingen som legger på seg jo!!!

Følger jo ikke engang et gjennomsnitt her inne syns jeg....

Dette må jeg lage et innlegg om :P

Uansett, her er jeg 19+3 og hadde lagt på meg 4 kg sist jeg veide meg.

Startet på 62 kg (170 høy)

Jeg er uke 22+5, og har gått NED 1,5 kg siden før svangeskapet! Mål på livmor er perfekt, så legen min er positiv og sier at babyen får det den skal, det er bare MIN kropp som har tatt av litt og det er ingen fare :)

Jeg har hatt problemer med å spise "normalt", dvs jeg spiser mye mindre porsjoner og prøver å spise oftere for å ta det igjen. I starten (uke 5-14) var det på grunn av mye kvalme, men nå klarer jeg rett og slett ikke å spise samme mengder som før..

Har nok også blitt litt mer bevisst på HVA jeg putter i munnen, nå som jeg også er ansvarlig for at lillepia i magen får det hun skal ha <3

Var på kontroll i dag og veide meg før jeg dro og pr i dag har jeg gått opp 6kg. men jeg har vært 3kg tyngre enn det igjen, men det har som sagt gått av igjen. Klager ikke på det. Hadde nok av kilo og ta av og jeg spiser normalt...

Er 23 + 6 idag (+5? går hvertfall over til 24 i morgen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...