Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27+0 i dag, og er vel rundt startvekta nå. Gikk ned rundt 6 kg pga kvalme og dårlig matlyst. Men magen har blitt stor og rund ;) Regner med at kiloene kommer krypenes nå.. Spiser fortsatt mindre enn jeg gjorde før graviditeten, men spiser det meste, og har nok kost meg godt i ferien gitt :)

Jeg er i uke 17+2 i dag og har til nå gått ned 2 kg. Er mer bevisst på hva jeg spiser, og orker heller ikke de samme mengdene som tidligere. Spiser sunt og regelmessig. Veier 75 kg nå, og er 170 cm høy, så trenger vel forsåvidt ikke å legge på meg så ekstremt mye :) Gjerne de som er veldig slanke fra før av som legger på seg mer, eller tar jeg helt feil?

uke 20: + 2.2

uke 22: + 3.7 kg

uke 24: +3.7 kg

gikk opp 1.5 kg fra uke 20 til uke 22..etter det har jeg ikke gått opp noe..

Føler jeg har gått opp så lite. trenger jeg å bekymre meg? Hørt at det ikke er uvanlig at vekta kan stå stille en stund, få så å gå plutselig opp mye..

var 59 kg før jeg ble gravid. er 169 cm høy

Annonse

• 2 uker senere...

jeg er 16+5, å har ikke gått opp noe enda. Gikk ned 3 kilo i starten, å har vært stabil der siden. Dette er første svangerskap, så har vært litt bekymra for det med vekta ettersom jeg ikke har vært noe plaga med kvalme eller no, men ser det er ikke bare meg som ikke har gått opp...

Annonse

Jeg er også overvektig og håper jeg ikke legger på meg for masse, men prøver å ikke stresse med vekten heller.. Er nå 15+5 og har gått opp 1.6kg fra uke 4. Begynte med ferie så hadde dermed gått opp vel 1 kg frem til påvist graviditet også, men forstod at det ikke telte med..

15+1 og fremdeles på stedet hvil, men magen har kommet for fullt. Går ikke å skjule det lenger, gitt... Sist gikk jeg opp 17 kg, så regner med det snart hagler på :P Håper det ikke blir like mye denne gangen, fryktelig tungt! Og har en aktiv krabat på 3 år også nå som vil at mamman skal henge med i svingene :) Er mer bevisst på å kutte snop denne gangen, men de kg som kommer, de kommer... Om jeg spiser sunt så legger jeg vel på meg det som trengs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...