Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 uker å har fortsatt en halv kg til startvekta.

gikk først opp 1-2 kg så ned 5 kg da kvalmen kom skikkelig. så etter kvalmen for bort har jeg gått opp nesten 3 kg. men fortsatt under startvekta. men har litt å ta av. så merker det på lår og fingre

Annonse

Gravid i uke 20+4 med tvillinga.. trur ikkje eg har lagt på meg noe enda men håpa eg har det ;) Veie ca 50-51 kg (167 høg). Prøve å legge på meg og håpa eg kanskje har gått opp 0,5-1 kg. Jordmor har ferie så får veie meg på vekta hennes når ho e tilbake. Greit å bruke samme vekta å veie seg på :)

Annonse

24 uker med tvillinger, gått opp ca 8 kg (måtte veie meg på en annen vekt i går og hadde plutselig gått opp nesten 5 kg på 4 uker. Det får jeg ikkr helt til å stemme).

Har fått stor mage, men buksene i str S passer ennå (om enn liiitt trangere). Jeg stresser ikke over vektøkning for vi SKAL jo opp i vekt :) Jeg regner med ihvertfall 15 kg opp, og sikkert mer;)

Veide 52kg i uke 6, nå i uke 27 veier jeg ca 65, så har gått opp endel. Skjønner ikke hvor det legger seg, og var dårlig de første 4 mnd så spiste nesten ikke. ;)

Sist gikk jeg opp over 20 kg, og fødte en liten prematur og dysmatur pjokk som virkelig trengte all melk jeg klarte å produsere. Jammen trengte jeg de 20 kg å ta av, så tror kroppen ordner seg selv etter det behovet baby har.

Føler på meg at det blir likt denne gang, så kunne ikke bry meg mindre for hvert kg jeg går opp. Jeg ser på det som en investering til lille i magen ;)

guri. da har jeg gått opp mye, er slank og høy fra før. men gått opp fem kg og er i uke 14. og jeg har ekstrem kvalme i tillegg, men kan ha noe med spise fortsyrrelsene og gjøre. for pga sikkerheten til fosteret stopper jeg helt med spise forstyrrelsene, sist gang jeg var gravid gjorde jeg ikk det, og da gikk fosteret ned. men gått opp mye ja :( hihi ;)

Er i uke 24 og har gått opp 20kg... ;) Mye. Går på medisiner som gjør at jeg legger på meg (begynte med de da jeg ble gravid). Spiser normalt og sunt, og trener. Men likevel legger jeg på meg :(

Gleder meg til etter graviditeten. Da skal jeg slutte med medisinene (gå over til andre), og bli kvitt kiloene igjen. Klarte det fint sist :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...