Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere ny pumpe? fikk min i bursdagsgave da jeg var gravid med førstemann, det er nå 5 år siden. Prøvd den såvidt og den suger elendig. Er det mulig at den er for gammel/slitt til å fungere? Virker som vakumet er sløvt. Er avent manuell, hørt den er litt sløv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått anbefalt avent elektrisk, så har kjøpt den.

Funker sikkert selv om den er 5 år?

Gjest sandyBay1
Skrevet

Bytt den gummisaken oppå selve pumpen. Gjorde det selv her om dagen og den suger som bare det igjen nå :D Har både manuell og elektrisk, men synes det manuelle er best faktisk.

Men er dog smak & behag.

Skrevet
Bytt den gummisaken oppå selve pumpen. Gjorde det selv her om dagen og den suger som bare det igjen nå :D Har både manuell og elektrisk, men synes det manuelle er best faktisk. Men er dog smak & behag.

Da skal jeg prøve å kjøpe nye sånne :) Får man det på apoteket eller må jeg på en barneutstyrs butikk?

Gjest sandyBay1
Skrevet
Bytt den gummisaken oppå selve pumpen. Gjorde det selv her om dagen og den suger som bare det igjen nå :D Har både manuell og elektrisk, men synes det manuelle er best faktisk. Men er dog smak & behag.
Da skal jeg prøve å kjøpe nye sånne :) Får man det på apoteket eller må jeg på en barneutstyrs butikk?

Tror jeg kjøpte den på apotek :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...