Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #26 Skrevet 20. juli 2012 Har aldri hørt om spesialforetning for grønnsaker. Meny og Ultra er vel bare vanlig dagligvarebutikk som er litt dyrere enn rema 100 og rimi. Og disse innvandrerbutikkene selger jo bare halv visne grønnsaker. Har hittil til gode å finne skikkelig bra grønnsaker på disse butikkene. Da har du ikke vært i spesielt mange innvandrerbutikker, det kan jeg bare si. Absolutt alle innvanderforretninger jeg har handlet grønnsaker i i Oslo har bedre kvalitet på sine grønnsaker enn hvilken som helst kjede-matforretning. Hvorfor?? Jo, fordi eierne av disse butikkene selv står opp i griseotta om morgenen for å dra til grønnsaksmarkedet å plukke ut varene sine. Hos min lokale grønnsaksmann er det slik at hvis en type grønnsak eller frukt ikke har bra nok kvalitet en dag, ja da kjøper han det ikke inn og vi kan ikke få kjøpt dette i butikken hans før han får tak i dette i god nok kvalitet. Har aldri noen sinne sett halvvisne grønnsaker i en slik forretning.
CaptainHindsight Skrevet 20. juli 2012 #27 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er vegetarianer, men det er ikke resten av familien, så om de skal ha middag hvor jeg ikke bare kan utelatte kjøttet (Som gryteretter, lasagne, ol) så liker jeg veldig godt den posen med stekegrønnsaker (Poteter, rødløk, brekkbønner og gulrot) Da tar jeg oliven og fetaost, eller vanlig ost, og en god olivenolje til. Kjempeenkelt og knallgodt Ellers syns jeg den viltblandingen er veldig godt med kryddersmør til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå