Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hørte et navn for en tid tilbake.....jeg har smakt på det leeeeenge. Og det er veldig spesielt, men jeg kan ikke noe for at jeg liker det:

Eowyn <3

Kanskje ikke noe særlig å hete Eowyn Hansen, men navnet i seg selv syns jeg er ganske spesielt, sjeldent og fint :)

Ellers er jeg en sucker for Elliot også, til gutt altså ;)

Annonse

Eleanor

Elanor

Enea

Emilia

Emmalin

Elvira

Evangeline

Evangelina

Ea

Evelina

Emmeline

Enona

Elona

Elea

Engeline

Engelina

Emine

Estella

Elevine

Elma

Eloise

Elomine

Emerense

Elmine

Elvia

Evine

Eialin

Emilian

Elander

Elliot

Emrik

Embrik

Emelius

Eik

Eir

Eljar

Eldar

Elenius

Evander

Elon

Elion

Ezekiel

Eron

Eridian

Edmund

Emmet

Jeg vil også ha navn på E og vurderer, i tillegg til mange som er nevnt her Esther, Esmeralda og Elanor. Veldig sansen for det siste, som har masse betydning for meg, og det er jo ikke så Ringenes herre som Eowyn, som ikke er på lista mi. Ellers er Elvin og Elmin også litt søte. Men jeg heller nok mest mot Elida eller Edvard. Hvis det blir noe på E.

Annonse

Jeg hørte et navn for en tid tilbake.....jeg har smakt på det leeeeenge. Og det er veldig spesielt, men jeg kan ikke noe for at jeg liker det: Eowyn <3 Kanskje ikke noe særlig å hete Eowyn Hansen, men navnet i seg selv syns jeg er ganske spesielt, sjeldent og fint :) Ellers er jeg en sucker for Elliot også, til gutt altså ;)

Tror det navnet er fra Ringenes Herre! Ja er enig i at det er fint, men at det blir veeeldig rart på en norsk jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...