Gå til innhold

Vask av dyner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Er det vanlig å vaske dynene som man har i sengen å vogna før bruk? Har vasket alt av klær å sengetøy, å reid opp senga å vogna, men kom plutselig til å tenke på at dynene ikke er vasket! Har tilåmed vasket sengekanten for å ha i senga, men ikke dynene :P Skal jeg gjøre det tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vasket, hverken sprinkelbeskytter eller dyner. Men jeg har luftet dynene....

Skrevet

Jeg vasker stort sett alt som er nytt. Men med lite vaskemiddel og "lett vask" :)

Skrevet

Jeg vasker rubbel og stubbel!! =) Slike ting som dyne og sengekant som andre har fiklet på og som kan være rester av farvestoff og slikt, ville jeg vasket. Jeg tok endatil av yttertrekket på svanemadrassen jeg kjøpte og vasket det før jeg tredde det på igjen. Og saueskinnet jeg kjøpte, ble også vasket i lammeshampo, og tørket og børstet så det ble fint som nytt....og rent. =)

Alt skal være rent til den lille kommer, ingen farvestoff eller ulumskheter på, slik er jeg bare.. =)

Har ikke vasket trekket på bilstolen og en vognpose jeg kjøpte, men det var nære på at det også ble tatt av og hatt i maskinen.. ;)

Skrevet

her blir dyner vaska :) eg og har tatt trekke til madrassen og vaska, og lufta madrassa litt ute uten trekket på. men det er jo nytt så blir "lett" vask.

Skrevet

Tusen takk for svar :) Tror jeg skal ta å vaske dynene i dag, så er det gjort :))

Skrevet

Vasker det meste, men ikke ny dyne og vognpose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...