Gå til innhold

vekt som baller på... ;((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er en av de som ikke har brukt mye energi på vekt i noen av mine svangerskap. Jeg har spist det jeg har ønsket, uten å stappe i meg selvfølgelig og vært flink til å gå turer flere ganger i uken men venner, mann og barn;) Jeg har blitt tung og kulerund tidlig i mine svangerskap, men har tenkt det har hengt sammen med at jeg bare er 1.60 cm høy og at det ikke er mye plass til kg før de syns. Jeg har aldri hatt problemer med å ta av vekten heller, etter fødsler, alle barna har ammet fint og i tillegg har jeg vært aktiv på sats..

Nå har jeg sjekket vekten, 5 dager over termin, og det var ikke et hyggelig syn, for å si det sånn..87 kg, mot mine 63 jeg vanligvis veier..det er 5 kg opp de siste 7 ukene..Er ikke det vanvittig mye? Jeg vet jo at noe er vann, som gjerne kommer på slutten, men likevel...?

Er det andre som har det slik? Føler meg skikkelig nedfor nå.......

Huff dette var nedtur altså...er det rart man kjenner seg tung og sliten da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min vekt var også 63 kilo før graviditet, nå er jeg oppe på 80 kilo.

går i uke 35 nå, så det kan jo enda komme noen kilo.

men eg la mest på meg i begynnelsen, di 2 siste mnd er det bar 2 kilo som har lagt seg HELDIGVIS!

føle ikke at eg har behov for flere kilo nå :P

Skrevet

Det ble +22 kg på meg før frøken var ute. Jobbet som en helt for å unngå det, man det var ingen vei utenom. Onsdag begynte slankekuren, med - 4120 gram fordelt på 53 cm ;)

Skrevet

Jeg lå på 65kg og er nå oppi 80kg. Er straks i uke 36. Gått opp de siste 4-5 i løpet av de 3 siste ukene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...