Gå til innhold

Pappa blir snart 50 år :) tips til gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ønsker seg som vanlig ingenting.. eneste han har sagt til mamma er at han ønsker seg nytt kamera, så hun kjøper vel det...

men hva kan vi gi, og kanskje en liten ting fra barnebarnet hans(sønnen min)?

noen som har tips?

vi skal feire bursdagen hans i "syden" så har også tenkt til at han skal få det der, men det er vel ikke et must..

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøpte nintendo wii med super mario galaxy til pappa i når han fylte 50 :)

Ha aldri sett han så glad for en gave noen gang. Men vet ikke helt om det faller i smak hos din pappa? :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg kjøpte et gammel maleri av et dampskip til pappa + gamle kart fra krigen, han elsker kart og sjøhistorie..

Tja et bilde av sønnen din :) Ellers gavekort på fallskjermhopp ;)

Fotoalbum fra livet hans, finn frem gamle bilder fra tidlig til nåtid og lag en fotobok hos foto knudsen ol.

Cubansk håndrullet cigar. årgangsvin fra hans fødselsår.

Dette er spesielle gaver min pappa iallefal digger å få og skryter av leeeeeeeenge ;)

Skrevet

Det er nok ikke like aktuelt til faren min ;) men godt forslag ;)

han er mye ute i hagen, samt jogger, går mye på ski om vinteren.

men har ikke så lyst til å gi han treningsklær f.eks, for det har han fått noen ganger før;)

kanskje jeg skal se om det er noe morsomt i teateret, men da må jeg vel kjøpe billett til mamma og? men samtidig, de fikk det til jul og.. mamma har bursdag noen dager før han, men vil kjøpe noe til hver av dem. og mamma blir 48 år..

vil så gjerne finne på noe bra ;) han (og mamma) hjelper oss mye og, med alt mulig..

HI

Skrevet

den var til # 2

HI

Skrevet

En super hodelykt? Pulsklokke? Et tre? Kokke/vinkurs?

Annonse

Skrevet

#3 : her var det mange gode forslag :)

nå er jeg sikkert kjempe dum! men årgangsvin, eh..på polet eller ? ;) hehe

Skrevet

Er dere flere søsken? Det jeg og søsteren min har ordnet i gave til runddagene til foreldrene våre (de er skilt) er bilde tatt hos fotograf samlet av barna dems (altså oss) og barnebarna, ferdig forstørret og innrammet. Vi har ikke fått ordnet det helt ferdig for det er ikke ennå, men har vært hos fotograf. Tror det blir en veldig bra gave for de.

Skrevet
En super hodelykt? Pulsklokke? Et tre? Kokke/vinkurs?

Gode forslag, men hodelykt og pulsklokke har han fra før av..

ja et tre kanskje.. men kan han ordne med det i september?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
#3 : her var det mange gode forslag :) nå er jeg sikkert kjempe dum! men årgangsvin, eh..på polet eller ? ;) hehe

Dra på polet og snakk med de som jobber der de har som regel peiling og bestiller for deg. Hvis ikke kan du som jeg gjorde engang sendte en mail til vinslottet i Bourdoux og forklarte situasjone og la på litt om at pappa trengte en oppmuntring etter mye jobb++ og de sendte en flaske. Skal sies at jeg har vært på det slottet før og bodd der en sommer så vet ikke om det er lett å få det til uansett.

Men polet har nok veldig god greie altså! :) Da blir han nok både rørt og glad!

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...