Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 hadde satt pris på svar om noen vet da vi planlegger tur i helgen:)
Gjest Løvemusene Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Det er seriøst raskere å gå inn på google maps og legge inn veibeskrivelse fra a til b, da får dere opp eksakt kilometer og tid det tar å kjøre...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Jiiiissseeees for et svar a gitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hi
Gjest Løvemusene Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Da hadde dere hatt svaret for kjempe lenge siden! Er der jeg måtte gått å funnet svaret for dere eventuellt.... prøver bare å være hjelpsom hi
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 ER faktisk ikke sikkert det hadde vært raskere. jeg spurte fordi her på forum er det jo familier og som regel er det alltid noen som har vært der enten fra oslo eller drammen...derfor spurte jeg. men bare frekke svar å få. finner av det selv jeg!! hi
Gjest Løvemusene Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 Var jeg frekk? Seriøst? Ja da får jeg bare beklage hi, var ikke meningen. Faen da må jeg være en jævla frekk person i real life... Hm..
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #7 Skrevet 19. juli 2012 ER faktisk ikke sikkert det hadde vært raskere. jeg spurte fordi her på forum er det jo familier og som regel er det alltid noen som har vært der enten fra oslo eller drammen...derfor spurte jeg. men bare frekke svar å få. finner av det selv jeg!! hi Ta deg en bolle a!!! Jiiisez!!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #8 Skrevet 19. juli 2012 Dette må være hi fra den tråden med selvskading, hun har mensen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå