Mimosa Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei dere - takk for svar og støtte som dere har gitt meg. Jeg er - utrolig nok - fortsatt gravid!! Er nå i 14+4 uker, og har sett et bankende hjerte og en liten en som spreller i magen. MEN, jeg har ganske store problemer med å forholde meg til det likevel, noe jeg tror skyldes at jeg i så lang tid og gjennom så mange SA har prøvd å distansere meg fra det å være gravid og det å ønske meg en ny liten spire..... Det jeg bekymrer meg litt for med dette er at jeg sliter med å knytte meg til den lille jeg har i magen - jeg kan bare rett og slett ikke tro at jeg har et levedyktig foster som kommer til å leve til termin, og dermed sliter jeg litt med å innse realiteten med at jeg faktisk har et barn i magen nå/ennå..... På grunn av min alder skal jeg neste uke ta en fostervannsprøve, og jeg håper at det å se liv på UL igjen da + etterhvert et svar på denne prøven vil gjøre at jeg klarer å virkelig glede meg og knytte meg til den lille... Er det noen som har noen gode forslag til hvordan jeg kan jobbe meg gjennom dette? Ha en fin kveld alle sammen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955817-hei-igjen-fortsatt-gravid-jeg/
lioness* Skrevet 22. juli 2012 #2 Del Skrevet 22. juli 2012 Gratulerer. Mimosa! Denne gangen går det helt strålende, skal du se. Tenk, uke 15 allerede. Jeg kjenner veldig godt igjen følelsene dine. Var i samme situasjon da jeg var gravid for fjerde gang, etter å ha mistet tre ganger. Det var nesten umulig å fatte at det i det hele tatt skulle være teoretisk mulig å føde et velskapt barn. Helt fram til fødselen tok jeg meg i å tenke "hvis det blir fødsel", og ikke når. MEN jeg kan trøste deg med at frykten ble mye, mye mindre med en gang jeg begynte å kjenne liv. Et lite spark om dagen gjorde meg roligere, det var som om babyen sa hei hei mamma, her er jeg - fremdeles i live! Og i morgen er han to og et halvt år og akkurat nå styrer han fælt med å parkere alle bilene han eier og har i sofaen ved siden av meg Det er vanskelig å tro på, men babyen din er reell og faktisk på vei. Det er bare å glede seg! ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955817-hei-igjen-fortsatt-gravid-jeg/#findComment-144407883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå