Ettervinterkommervår Skrevet 19. juli 2012 #1 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei! Jeg er for tiden hjemme med min yngste datter på 18 mnd og skal fortsette en stund med det:) Men jeg skal også studere, og lurer derfor på om du kanskje er i samme situasjon som meg? Er veldig opptatt av at barna skal være omgitt av genuine omsorgsmennesker, så om du føler deg hjemme i den beskrivelsen så håper jeg å høre fra deg!! Jeg vet at jeg skal ha forelesning hver mandag, og kunne derfor hatt behov for pass hver mandag fra ca 1000 til 1600. De andre dagene er jeg fleksibel. Kunne du tenke deg å bli bedre kjent med meg og jenta mi, så er det veldig hyggelig om du sender meg noen ord:) Helst i innboksen her! PS. Du trenger ikke være student, gi meg gjerne en lyd dersom du har ledig tid hver mandag og kunne tenke deg en hyggelig jobb. God sommer til alle! Beste hilsen, Annemor. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955806-hjemmev%C3%A6rende-og-student-evn-ledig-tid-hver-mandag-bytte-p%C3%A5-pass-bergen-land%C3%A5s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå