Gå til innhold

Et par spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maitai og babybjørn er ikke det samme.

Så vidt jeg husker så er det for tidlig å begynne med faste rutiner på en 3 uker gammel baby. Man må se hva som passer best.

Min lille kar var født med gode rutiner jeg har ikke gjort noe for å lage rutiner for han. Han var stuptrøtt senest kl 19 samme tid som søsteren fra dag en. Mens storesøster ikke hadde så gode rutiner før hun ble 3 måneder hun var gjerne våken til tolv. Det beste er å legge dem uten noe form for byssing, og vugging. babyene blir fort tyngre og det er ikke så morsomt å gå å bysse en 10 kg stor unge. Jeg ammet begge før jeg la dem for kvelden.

Ja min må puppes i søvn på kvelden så vi legger oss sammen. pappen har føytta ut og vi samsover for kan ikkje flytte han da våkner han og må fram med puppen igjen. sliter meg ut og angrer på at eg begynte å amme for nå venner han seg til noen idiotiske vaner. bruker meg som tutt siden han vil prøve å ta tutt, bare gaper og skriker og får likssom ikkje tak.

Ja min må puppes i søvn på kvelden så vi legger oss sammen. pappen har føytta ut og vi samsover for kan ikkje flytte han da våkner han og må fram med puppen igjen. sliter meg ut og angrer på at eg begynte å amme for nå venner han seg til noen idiotiske vaner. bruker meg som tutt siden han vil prøve å ta tutt, bare gaper og skriker og får likssom ikkje tak.

Gjest peacock

Mei tai er kjempefint for nyfødte - de kan sitte i froskestilling, og det er ergonomisk korrekt :-) Se evt mer på http://www2.tettinntil.no/pages/instruksjoner_asiatiske.php

3 uker er var for tidlig for rutiner her i huset, da var det magepine og vugging som gjaldt. Når mini hadde sovnet la vi han i egen seng. Vi har aldri brukt puppen som sovemiddel (selv om han selvfølgelig mange ganger har sovnet midt i måltidet).

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...