Gå til innhold

Dere som har testet med CB +

Anbefalte innlegg

Hvis testen er negativ, kommer det da til syne en bred lyseblå svak linje med en gang?

Nå har jeg fått dette med 3 tester i dag... er 10dpo.... streken er veldig svak... og den er knapt synlig etter 1 time... men ser det svakt med tydelig fra før urinen har truffet kontrollstreken og en god stund etter det...

den er sterkere i ene enden, men likevel farge i hele bredden på streken om dere skjønner

Håper jeg er gravid!!!

Endret av Dumle82
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955781-dere-som-har-testet-med-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres for meg ut som om testen er positiv, og at du er gravid :)

Sist jeg var gravid, så oppførte testene (CB+) seg sånn som du beskriver - streken forsvant liksom etter en stund, men da testet jeg også tidlig!

Vent et par dager (jada, vet det ikke er lett :P) og se om ikke streken blir sterkere - jeg tror den blir det :D

Lykke til!

Tok en ny i dag etter 4 timer søvn, hadde drukket masse før jeg la meg, og tisset nok litt for lenge på den, nesten det samme skjedde..men denne gang kom ikke streken før etter nesten ett minutt... Litt usikker for jeg tok ikke tiden, men den kom ikke fram med en gang.. Er håpet ute eller er det enda litt tidlig med 11 dpo?

Har dessverre litt dårlig erfaring med cb+, og vet der er mange som får falsk positive før ikm. Hvis jeg var deg ville jeg ha ventet en dag eller to og testet med et annet merke. Håper din test er riktig positiv og at du dermed er gravid:) lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...