Gå til innhold

Endelig hjemme, og med GODE nyheter! :D

Anbefalte innlegg

Vi har vært borte et par dager nå, så har vært vanskelig å oppdatere noe.

For de som ikke leste "forhistorien" min, kan dere lese den her:

http://www.klikk.no/...om-ikke-gravid/

For å gjøre en lang historie kort, så slutta vi på p-pille den 4. juni, og fikk positiv el-test 28 og 29. juni. De neste dagene var jeg ganske dårlig, vondt i magen, ømme brystvorter, og så begynte jeg å blø bittelitt mandag den 9. juli, og skulle ha mens torsdag den 12. juli.

Tok et par tester før ikm, og kunne skimte en svaaak strek. Så kom torsdagen, og mensen kom, men alikevel kom denne svake streken. Hadde tatt 5 tester av 3 forskjellige merker, og alle viste denne svaake streken. (Bilde kan sees på linken jeg la ut)

Var helt sikker på at dette var en kjemisk graviditet, siden streken ikke ble sterkere.

MEN....

Så kom tirsdagen tok jeg en digital, og der stod det:post-848777-0-49453000-1342720197_thumb.jpg

Det var en skikkelig god følelse.

Men fremdeles tenkte jeg på de testene som hadde den svaaake streken, så besteme meg for å ta en test når jeg kom hjem, og her er den:

post-848777-0-08939800-1342720346_thumb.jpg

Så nå er jeg ikke i tvil legnre! :D

Så for dere som lurer på hva som er normalt, ikke normalt, mens, blødninger, svak strek... jeg tror nå at alt er mulig! Ikke gi opp håpet selv om mensen kommer, streken er svak! Dere KAN fremdeles være gravid!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...