Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira med en av hver

I kveld er første kvelden.... litt spent på hvordan det skal gå. Han er 5 mnd og 1 uke gammel.

Storesøster flyttet vi da hun var 7 mnd.

(flyttet fordi han lager så mye lyder på natten, at jeg blir liggende og høre på uten å få sove).

Nurket var 9 mnd før vi flyttet han til eget rom :)

Når det gjelder spørsmålene dine, så har jeg aldri opplevd at nurket mitt får dyna over hodet, mer sannsynlig at han ligger oppå den enn under den ;)

Om dem snur seg på magen, tja, denne karen ligger en god del på magen når han sov, og nå er han blitt 1 år og 9 mnd :) Tror vi mødre bekymrer oss til tider altfor mye. Senk skulderene dine, og kos deg med nurket ditt. For som regel når de ligger ubehagelig i senga, så begynner de å skrike :) :)

Annonse

Vet ikke om jeg egentlig tørr å svare her :P Jeg flytta henne over på eget rom da hun var ca 8 uker, og vi sov mye bedre begge to etter det. Bruker babycall, og går inn å ser om henne når jeg går og legger meg, og om jeg skulle våkne på natten. De gangene hun har hatt dyna over hodet, så virker det som om det var ett "bevisst valg", hun har da dradd dynesnippen opp mot kinnet. En gang har jeg opplevd at hun har ligget på magen å sovet, hun hater vanligvis å ligge på magen. Ser ikke på det som ett problem egentlig, er noe ubehagelig så sier hun ifra :)

[quote name=Guttemamma :)' timestamp='1342733949' post='144402850] Jeg lurer på å flytte småen her også, inn på eget rom. 6 mnd. Men er det ikke skummelt? Hva om de får dyna over hodet f. Eks? Eller snur seg på magen?

Vi har nå vel ikke kontroll over om de ligger på magen om de ligger på vårt rom heller, med mindre vi holder oss våkne. Knerten ligger på eget rom, har gjort det siden litt før han var 6 mnd, og han hyler ut hvis han vil snus fra mage- til ryggleie (har babycall på rommet hans)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...