Gå til innhold

Soving på dagtid - baby 6 mnd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi på 5mnd får ikke sove lenger enn senest kvart over 5 på ettermiddagen, da er hun som regel i seng mellom 19-20. Ser for meg at når sengetiden blir senere så må jeg også skrenke inn på sovingen på dagen. Nå fortiden spekulerer jeg i å ikke la henne sove etter 5, kanskje kvart på 5, for å få henne i seng til rett tid.

Gjest Kira med en av hver

Min er litt over 5 mnd, og han siste soving er fra ca 1630 til 1700. Noe særlig senere enn det får han ikke sove, ettersom jeg forsøker å ha han i seng til omkring kl 1930.

Men alle barn er forskjellige, så man må nesten bare prøve seg litt frem :)

Lille her er 6 mnd om en uke, og hennes siste blund må være ferdig senest 17-17.30 ... Hvis ikke sovner ikke hun før nærmere 21-21.30. Hun er vanligvis i seng rundt 19.30 som sin bror :)

Ellers våkner hun rundt kl 07.30 om morgenen og da ligger vi bare sammen å koser oss halvannen time (får pupp og skifter evt bleie hvis hun bæsjer), før vi sover første blund sammen. Varer ca tre kvarter-en time.. Etter det sover hun altfra 2-3 blunder til. Hvis vi ikke er på trilletur blir det ofte 3 blunder à 30-45 min, mens hvis vi er på trilletur blir det ofte en lang blund på et par timer og en kort. Så er det natt igjen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...