Gå til innhold

Donorvennlige gynekologer i Østfold? (Evt. Oslo?)

Anbefalte innlegg

Hei dere :)

Jeg lurte på om noen her inne vet om gynekologer som samarbeider med CFC, som holder til i Østfold? (Halden, Fredrikstad, Sarpsborg - evt. Moss)

Jeg har tidligere gått til en hyggelig donorvennlig gynekolog i Oslo, men har flyttet ut av storbyen nå.. Blir liksom litt ekstra "styr" å måtte dra inn dit for å måle egg osv, i forbindelse med IVF. Jeg hadde et IVF-forsØk i mars, og gikk da til en "vanlig" gynekolog i Østfold. Men den gynekologen var tydeligvis ikke noe særlig donorvennlig, for å si det sånn.. Men jeg fikk jo målt og sjekka det som skulle sjekkes. Men det var ikke så veldig hyggelig, kan man si.. Og full av hormoner som jeg var, så hadde jeg jo mest lyst til å hoppe ned fra stolen og smelle igjen dØra(!)

Den donorvennlige gynekologen jeg brukte i Oslo holder til på Majorstuen. Men siden jeg nå ikke bor i Oslo lenger, så kunne det evt. gått an å gå til en hyggelig en på Østsiden - type Oslo City (om de samarbeider med CFC/ Stork Klinik?) Ellen Byporten - om de samarbeider?

Noen som vet? :)

Fortsetter under...

Ååh? Hmm.. Jeg ville ikke nevne navn i sta, men det var de jeg var hos og ble ikke tatt så godt imot da det viste seg at jeg er singel og bruker donor.. Men takk for tips! :) Jeg gir de gjerne en ny sjanse!

Ååh? Hmm.. Jeg ville ikke nevne navn i sta, men det var de jeg var hos og ble ikke tatt så godt imot da det viste seg at jeg er singel og bruker donor.. Men takk for tips! :) Jeg gir de gjerne en ny sjanse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...