Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 ... en god natt med søvn! De siste to ukene har jeg våknet flere ganger om natten både pga dårlig liggestilling og do-turer. Nå i dag har jeg kjempe vondt i høyrearmen etter flere vonde liggestillinger i natt, altså hele armen fra skulder til fingertupp. Ikke kan jeg ligge på ryggen, ikke magen og heller ikke på sidene. Alt gjør vondt og det tar lang tid før jeg får tvingt meg selv til å sovne. I tillegg er det kjempe varmt og tett nå, vinduer står oppe uten at det blir noen forskjell så vi har tatt i bruk vifta. Er så lei nå, og håper bare på at mageboeren snart ønsker å komme ut! Er igjen bare tre uker, men nå begynner jeg virkelig å bli lei...
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Og verre blir det. Nå er jeg så møkklei selv. Har de siste fem nettene ikke sovnet før kl 02-03, og noen netter med maserier i tillegg. I natt derimot tok det seg derimot OPP!!, og jeg lå med maserier ( var sikker på noe var på gang), fra 00.15- 05.15, da sto jeg opp og de ga seg. Sovna først 07.15!! Takk for den natta til ingen nytte!! 2 dager på overtid!!
Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Trenger virkelig ikke å bli verre nå altså Har ei på 15 mnd hjemme som jeg gjerne skulle lekt med om dagen til sambo får ferie Hehe. Huff da Det høres ikke noe særlig ut. Får håpe noe snart skjer da, så du slipper disse nettene med maserier og lite søvn.
Netti*** Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Jeg sov VELDIG dårlig 4-3 uker før termin. Nå når det er bare to uker til termin så sover jeg mye bedre. Har gått på do 5-6 ganger i tillegg til rastløs vandring rundt i huset på nattestid. Kattene er fornøyd med det men jobbet frem til fredag forje uke så var grusomt å stå opp bare timer etter man sovnet. I natt la jeg meg halv to. Første gang jeg våknet var kl 05 så halv ti. Da vekte barna meg. Skjønner ingenting. Babyen er godt nede i bekkenet men har sovet vanvittig godt de siste nettene sammenlignet med for bare 1-2 uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå