Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Naboen skal flytte og tilbydde oss et dukkehus av tre, med fam. på fire og fullt utstyrt med tremøbler. Hun sa de betalte nærmere 2500 kr for det for ca. 5-7 år siden. Hva ville dere bydd?
Nemo_ Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Hvor stort er det da?? Vi kjøpte lekestue på 4kvm med liten veranda her om dagen og det kosta 8000!
Mamma til tre gullunger Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Jeg leste først innlegget ditt og trodde du mente sånt hus ute i hagen, men ser du mener et sånt som man leker med på rommet Tja, da ville jeg nok ikke gitt mer enn 1000 kr. Tror ikke de vil får mer for det hvis de skulle selge det ute på det åpne markedet. Kanskje bare 500-750 kr også. Litt vanskelig å si... Spørs hvor mye dere ønsker det
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #4 Skrevet 19. juli 2012 Nå vet jeg ikke hva slike koster om dagen eller hvordan dette ser ut. Ville sjekket i butikker hva nytt, tilsvarende koster, samt se hvordan tilstanden på dette brukte er. Og by deretter. Dukkehus til å leke med inne, eller lekestue for barn utendørs?
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. juli 2012 #5 Skrevet 19. juli 2012 Jeg kjøpte et brukt Playmohus (moderne stil), fullt møblert og med familie på 4 til 900 kr. Men et trehus er mer verdt, da det holder lenger, så ville nok startet med et bud på 1000 kr. Men det spørs helt på husets og alt tilbehørets tilstand. Dukkehus med møbler og figurer er kjempedyrt å kjøpe nytt, så skjønner at de som selger det vil ha litt for det!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2012 #6 Skrevet 19. juli 2012 For Lundby Småland dukkehus med familie på fire, adapter, to senger, peis, kjøkkenmøbler og litt baderomsmøbler betalte vi 1000 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå