Gå til innhold

Noe på gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang ligger jeg våken og teller "rier"(?). Har ho hatt noen sånne netter tidligere hvor det har stoppet opp. Nå er jeg jo andre dag på overtid så det må jo snart skje noe. Kjenner de bygger seg opp, og den siste nå var det litt tak i. Sto opp i sted og gnafset i meg en halv hel kanel bare for å ha gjort mitt for at det kanskje tar seg opp. Men foreløpig veldig uregelmessig, alt fra 11-16 minutter mellom.

Håper det tar seg opp, ellers har det bare resultert i nok en natt med dårlig søvn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forbanna tull, som ødela hele natta!! Bare uregelmessig tull som dabber av. Stoppet helt opp når jeg sto opp 05.15. La meg igjen 05.45 og da begynte det igjen. Men svakere igjen og alt fra 10-14 min mellom. Drit og dra og hold opp!! eller la meg sove!! Argh

Skrevet

så.frustrerende :-(:-( krysser fingrene for at det snart blir regelmessig.og.tar seg opp. man kan bli sprø av mindre :-\:-\

Skrevet

Føler veldig med deg. Er der sjøl. Bærer du óg nummer tre eller? ;-)

Skrevet

Huff kjenner meg så igjen. Slik var min nr. 3. Også.

Du må bare ta tålmodigheten til hjelp. På en annen side syns jeg fødsel nr. 3 gikk kjempe fint, ikke så vondt heller. Så håper det samme for dere :-)

Skrevet

Fytti så latterlig frustrerende! Dette er min nr fire. Nr tre var en luring, men ikke så ille som det her. Det er sånt her man blir lei av, nå vil jeg ha ho UT!!

Skrevet

Fytti så latterlig frustrerende! Dette er min nr fire. Nr tre var en luring, men ikke så ille som det her. Det er sånt her man blir lei av, nå vil jeg ha ho UT!!

Jordmor mente nr. 4 kan være ennå værre enn nr. 3. Har også begynt med disse ufattelig kjedelige maseriene. Men jeg hopper opp om natten når de begynner og blir kvitt de. Gidder ikke ligge kjenne på det i timesvis. Er sikker på jeg går slik de 2 neste ukene. Om kvelden også så beveger jeg meg slik at de slipper taket. Men man trenger ikke være lenge i ro før de kommer nesten regelmessig. Hatt det slik en uke nå.

Skrevet

Slik her også....frustrerende....er i uke 40' lei dette jeg nå.......det er jo ingenting av det de sier som hjelper....."løper" trapper....o.l......

Skrevet

I dag er det jeg som har lyst å banne å sverte. Forbanna unødig å slite ut kroppen sånn. Er rett og slett litt sur og tverr i dag. Høy heksefaktor her i dag. Har gafla innpå ennå mer kanel ( smaker dritt!). Og tror pokker jeg skal sykle meg en tur, I humper, med varm klut på den ene puppen og massering av den andre nippelen. Og når jeg kommer hjem skal jeg løpe opp trappa og la gubben få seg et nyp mens jeg spiser fødepizza, så må det vel for FAN skje noe!!

Har hvertfall flydd så mye på do at jeg har gått ned fn kilo. Det er jo noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...