Gå til innhold

Nedpress fra helvete!!

Anbefalte innlegg

Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

NÅ har jeg så jævla vondt!! Kjennes ut som han sparker fra i ribbeina for å få fart ned mot skambeinet. Det er utrolig smertefullt og det iler helt ned i tærne mine!

Er jeg feks på butikken så kan han plutselig presse seg nedover så det kjennes ut som han kan ramle ut når som helst!

Har aldri hatt SÅ nedpress med mine to andre barn.

Føler til og med at jeg er hoven og øm der nede...

Kan han ikke bare komme ut?!??

Er i uke 37. Skal til JM i morgen og har SÅ lyst til å spørre om hun kan strippe meg. (kom i gang etter stripping med en gang sist svangerskap)

Auauau, kjennes ut som jeg setter meg på hodet hans når jeg sitter :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det... Er selv i uke 38 og har det på samme måten :( Merket heller ikke noe til dette med mine to første... Vi får bare krysse fingrene for at våre små bestemmer seg for å komme ut snart! Lykke til! :)

Skrevet

Siden kl er over 24 så er jeg i uke 39 :-)

Føler også at jeg sitter på hodet hans til tider. Skulle sykle i går men det var så sinnsykt ubehagelig med et hode langt nedi bekkenet at det ble det ingenting av. Skulle likt å vist hva han egentlig gjør med munn/hode/hender. For han finner nærver jeg ikke viste jeg hadde.

Men er ikke lenge igjen så det skal nok gå bra, er en av de som ikke stresser, han kommer når han kommer...

Skrevet

Signerer. Har kjent ut som om ræva skal eksplodere i nokre uker. Dog ikkje heile døgnet for her er den ikkje festa.

Skrevet

Den siste uka har jeg følt at ræva skal sprenges, og følt at ungen bare skal falle ut innimellom.

Hun har festa seg, ifølge legen og jeg er 37uker i dag(HURRA!!).

Er det altså det som kalles nedpress da?? Har lurt på hva det er leenge nå(skjønner jo ut ifra ordet at det presses nedover, men man hører så mye forskjellig).

Da er det vel nedpress jeg har da, siden det kjemnes ut som jeg har hodet hennes mellom låra og det kjennes ut som at hun har planer om å bare presse seg ut uten noe hjelp fra min kropp.

Skrevet

Samme her, var på siste ul i dag (uke 37 i morgen) og fikk beskjed om at hodet hadde festet seg. Og det kjennes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...