MissAntrop Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Er det noen som vet om det er mulig å finne eier av kontonummer? Er redd jeg har blitt lurt på finn.no. Kontonr begynner på 28, kanskje noen vet hvilken bank det er?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Jeg aner ikke.. men gubben sitt begynner på 16 (dnb) og mitt på 39 (sparebanken møre), så det er hvertfall ikke de. (om ikke hver bank har flere forskjellige nr da, hehe). Men er det ikke mulig å høre med politiet, kanskje de kan sjekke opp nummeret om du har blitt lurt?
MissAntrop Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2012 Har ikke tatt kontakt med finn, nei. Dette var ei som svarte på min ønskes kjøpt-annonse :-\
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Sparebanken sør har 28 kontonr. Vet ikke hvordan man finner eier av kontonummer. Kan man kontakte banken?
MissAntrop Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2012 Ahh..! Selvfølgelig fant jeg det i kontoutskriften. Hva gjør jeg nå da? Kontakter henne på Facebook? Anmelder det? Tlf hennes har vært avslått siden jeg snakka ned henne ang kjøpet.. hun svarer verken på mail eller SMS..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Jeg aner ikke.. men gubben sitt begynner på 16 (dnb) og mitt på 39 (sparebanken møre), så det er hvertfall ikke de. (om ikke hver bank har flere forskjellige nr da, hehe). Men er det ikke mulig å høre med politiet, kanskje de kan sjekke opp nummeret om du har blitt lurt? Jeg aner ikke.. men gubben sitt begynner på 16 (dnb) og mitt på 39 (sparebanken møre), så det er hvertfall ikke de. (om ikke hver bank har flere forskjellige nr da, hehe). Men er det ikke mulig å høre med politiet, kanskje de kan sjekke opp nummeret om du har blitt lurt? Bankene har flere nr. Jeg har Dnb og kontonr som begynner på 73
Netti*** Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Alle banker har en bok der man finner hvilken bank som begynner på de 4 første sifrene. Bare å ringe banken. Men for å få eiers navn blir det vanskeligere fordi banken kan kun opplyse om det om eier går med på det. Men er man heldig så får man en ung sommervikar som røper det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå