Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Ehhh.. Vil tippe hun veier et sted rundt 45 kilo
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Hun skrev hun brukte xs i klær....det gjør datteren min på 13 år også. Og hun er normal.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Synes fruen er et dårlig forbilde for unge jenter. Synd hun ikke ser det selv.
MrsMilla Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 hahahah, ja om man er 13 år, så er vel hennes bmi noenlunde normal ja kanskje! Det interessante her er vel at jo tynnere man blir jo tykkere tror man at man er. Spiseforstyrrelse kalles det :-)
CaptainHindsight Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Normalvektig kan være så mangt. Det jeg syns er litt trist er at mange kan tolke det hun sier feil. Jeg leser ikke bloggen hennes, men vet hvor tynn hun er. For noen er det å være tynn normalt, for andre er det normalt å være kraftigere. Så lenge man er sunn betyr det ikke noe. Men hun ser ikke sunn ut. Endret 18. juli 2012 av CaptainHindsight
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Hun trener vel mye og har lite fett og mye muskler. Muskler veier en del.
Gjest MMJ Skrevet 18. juli 2012 #7 Skrevet 18. juli 2012 Om hun ikke selv ser hun er tynnere enn folk flest... så må hun være en smule syk! Hun er jo syltynn!!!! Men, det er jo noen som er tynne slik naturlig, uten å sulte seg mener jeg
Voilà Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Den gangen jeg så slik ut satt jeg på et sykehus og fikk valget mellom en sonde og en næringsdrikk...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Syns ikke hun ser sykelig tynn ut, men som en normal, veltrent jente!
khm Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Hun skrev hun brukte xs i klær....det gjør datteren min på 13 år også. Og hun er normal. ehh, samboeren min bruker da også xs i klær og hun er 29, uten at hun er tynn eller noe. Både høyde og hvordan kroppen er har da litt å si. Synes ikke akkurat fotballfruen ser sykelig tynn ut, men veldig trent.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 Nei. Ikke normal. Hun er langt over gjennomsnittet tynn.
moskvamarit Skrevet 18. juli 2012 #12 Skrevet 18. juli 2012 Er man normalt tynn får man ikke dårlig samvittighet om man spiser en ekstre sukkerfri julekake,går på livsstilsdiett,tviholder på en tydelig undervekt og ber om oppskriften på å kun gå opp 5 kilo ved et evnt svangerskap,samtidig som man har et tvangspreget forhold til trening og spiser kun tre måltide pr dag til tross for at bein-grenda stikker ut ved uheldig posering på bilder! Man trener heller ikke utelukkende fettforbrennende når man er skyldig fettprosent. Hun er maks 50-52 kilo og 170 høy. Hun er en klassisk spiseforstyrret: ambisiøs,perfeksjonist,petimerer,veldig opptatt av positiv bekreftelse og anerkjennelse og hun har tydelig et forvridd syn på egen kropp og vekt i forhold til omgivelsene! Ortoreksi er en like alvorlig spisefortyrrelse som anoreksi! Og fornektelse er en del av sykdomsbildet! Hun er et grusomt forbilde for unge jenter!
prekæs Skrevet 18. juli 2012 #13 Skrevet 18. juli 2012 Jeg synes faktisk ikke hun ser sykelig tynn ut. Svært slank og godt trent, ja.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #14 Skrevet 18. juli 2012 Sjekk oppstillingsbildet. Alle er slanke. Hvem er normalt slanke og hvem er svært, svært slanke? http://m.fotballfrue.no/?p=17690
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #15 Skrevet 18. juli 2012 Sjekk oppstillingsbildet. Alle er slanke. Hvem er normalt slanke og hvem er svært, svært slanke? http://m.fotballfrue.no/?p=17690 Hun ser syk ut i forhold til de andre. Som er størrelse 34/36.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juli 2012 #16 Skrevet 18. juli 2012 Vel, jeg var sånn da jeg var 20-25, veide under 50 kg og brukte XS/34-36 i klær. Og jeg hadde absolutt ikke noen spiseforstyrrelse, jeg bare var sånn. Kom krypende på noen kilo når jeg fikk samboer og stillesittende jobb, men jeg har altså vært så tynn hele livet frem til det, uten at det har vært noe som helst sykelig ved det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #18 Skrevet 18. juli 2012 Men gikk du på lavkarbo (diett for veldig overvektige mennesker) og trente 6 dager i uken for å bli "naturlig tynn", og hadde angst for å legge på deg, da? Der er forskjellen..En gang spisefortyrret, nærmest aldri frisk igjen...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juli 2012 #19 Skrevet 18. juli 2012 Men gikk du på lavkarbo (diett for veldig overvektige mennesker) og trente 6 dager i uken for å bli "naturlig tynn", og hadde angst for å legge på deg, da? Der er forskjellen..En gang spisefortyrret, nærmest aldri frisk igjen... Jeg trente nesten hver dag ja, dog gikk jeg absolutt ikke på noen diett. Må i tilfelle vært "sjokoladedietten" det, da.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #20 Skrevet 18. juli 2012 Jeg synes egentlig mest synd på henne. Hun er så sykelig opptatt av bekreftelse og hvordan hun ser ut. Må være ekstremt slitsomt å alltid passe på hvordan man ser ut og ter seg. Hun er normalt pen, men mangler totalt sjarm og særegnhet. Det mistet hun på veien til å bli perfekt vil jeg tro. Hun hadde vært knallpen om hun spiste og sminket seg normalt, er jeg sikker på. Tviler på at Fotballfrua koser seg med mat, tenk all den gode maten hun går glipp av. Pasta, sjokolade med sukker, smågodt, osv. Ville aldri i livet gitt opp alt det gode i livet for å se slik ut. Vi har bare ett liv:)
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #22 Skrevet 18. juli 2012 Det morsomme med denne dama er at hun står framoverbøyd med overkroppen på bildene, for at lårene skal virke tynnere. Lager mindre heng på innsiden av lårene, de ser slankere og mindre kvinnelig ut. Så det godt på de "berømte" bikinibildene og på dette gruppebildet. SJEKK! I tillegg, dette gruppebildet?? Haha, snakk om få finne et pent bilde av seg selv der alle så kårny ut??
sax Skrevet 18. juli 2012 #23 Skrevet 18. juli 2012 Hun kan faktisk veie 55 kilo (hun er vel 170 høy) og fortsatt gå innen normalvektig på bmi. Hun har jo mye muskler, så er kanskje ikke så usannsynlig at hun faktisk er normalvektig?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #24 Skrevet 18. juli 2012 Jeg synes hun er slående vakker, men dessverre er jeg også ganske sikker på at hun har spiseforstyrrelser og et tvangsmessig forhold til trening. Jeg vet at både hun og kjæresten hennes sier at hun er naturlig tynn. Kan godt være hun er det. Men hun gjør da vitterlig en ekstra innsats for å bli tynnere. Hun er nok en "flink" anorektikker. Derfor skeier hun aldri ut, eller skipper treninger. Hun sier hun har hatt spiseforstyrrelser tidligere da er man ikke frisk om man slavisk følger en streng diet og tvangsmessig trener hver dag og utrykker missnøye om man ikke får trent en dag. Synes det er synd at så unge flotte jenter som denne jenta her skal bruke all energi på å være perfekt. Må være fryktelig slitsomt og tror ikke den bloggen er sunnfor unge jenter.
Erle85 Skrevet 18. juli 2012 #25 Skrevet 18. juli 2012 La no damen være i fred! Hvorfor slenge dritt? Synes hun er en kjempe flott dame! Skulle gjerne hatt litt av treningsenergien hun har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå