Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på sykehuset men forstår ikke grunnen.. Har ligget her siden ett idag, og kun en jordmor som sjekket meg å hun kunne si att hun fikk kunn oppi en finger.. Har små rier sa denne jordmoren. Men har ikke vært i kontakt med noen etter den første jordmoren.. Noen som vet litt om hvor lang tid dette kan ta?? Har jo lest om de som har gått med åpning i mange uker, men det må jo være en årsak til att de vil ha meg her.. Men ingen som sier noen ting..

Kom inn på sykehuset fordi jeg trodde jeg hadde vannavgang, noe det ikke var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... virket merkelig siden det ikke var vannavgang :-\ har de glemt deg!? :-P jeg vil ikke tro de holder deg der for 1 cm :-\:-\ virker merkelig..

Skrevet

Men i all verden?! Da ville jeg funnet noen gitt og spurt om jeg kunne gå nå, de har deg vel travelt og når du ikke maser blir du glemt/ nedprioritert.

Skrevet

Fant en jordmor i gangen å lurte på om hun kunne fortelle meg hvorfor jeg var her.. Fikk et surt svar tilbake: hvorfor kom du hit i d heletatt da?? Fordi jeg trodde jeg hadde vannavgang sa jeg! Hadde ikke fant de ut. Så skulle jeg få noe ultralyd i morgen å lurte på om jeg kunne dra hjem å kom tilbake i morgen tidlig. ( bor 30 minutter unna sykehuset) nei, da ble det ikke noe ultralyd i morgen viss jeg dro..

Har sykehus angst. Blir uvel å kvalm her inne.. Har også en datter hjemme..

Skrevet

Veeeldig spesielt?!? Måtte overnatte på sykehus bare for ultralyd i morgen?! Og hvorfor skulle du ha ultralyd egentlig? Så utrolig kjedelig.

Skrevet

Hun sa d var vekst å sånn.. Men var d for 3uker siden også.. Sitter å

Griner å gruer meg, fordi jeg på toppen av dette har sykehus angst

Skrevet

Hvis du følges opp i forhold til vekst var det jo rart at dette ikke allerede var avtalt ny time til poliklinisk? Jeg og bor 30 min fra sykehus. Det er jo bare en svipptur! Merkelig opplegg, trodde de fleste sykehus ville ha en hjem så fort som mulig og helst SLIPPE å beholde pasienter inneliggende.

Du får bite tenna sammen.

Skrevet

Har vært fulgt opp pga vekst, men siste måling, for 3 uker siden tilsa at det ikke var nødvendig med flere kontroller..

Hater det her!!

Skrevet

Huff! Hvordan er det med deg??

Skrevet
Huff! Hvordan er det med deg??

Er hjemme nå.. fikk dra hjem etter UL i dag tidlig.. Kunne ikke finne noe avvik.. Har fortsatt 1cm åpning, men har forstått att selv om det er det så er det laaaaangt tid til ting sjer...

Er det virkelig ikke noe jeg kan gjøre for å få litt fortgang i dette??

ER møkklei for å si det mildt...

Skrevet

Jeg har hatt 1 cm åpning nå i over to uker!! Er dag to på overtid i dag. I natt lå jeg våken med rier eller hva pokker det nå var, frem til kl 05.15, da sto jeg opp, og da ga de seg jammen gitt!!! Takk for den natta liksom.

Så bra at alt var bra på ul sjekk da, nå kan du gå hvilt hjemme. Jeg har ikke så stor tro på at noe kan sette det i gang, men er frista til å prøve alt av kjerringråd på en gang i dag for sånne nettet er bare helt grusomme!!

Skrevet

Sex da?? Tre ganger ganske kjapt på rappen???

Skrevet

Har prøvd ett par ganger, og det er så ubehagelig i forhold til liggestilling osv at deg eneste jeg tenker er: Djiz, er du ikke ferdig snart?! ;) har ikke gitt den minste antydning til rie engang, så da står jeg over gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...