Gå til innhold

føler meg som ett vrak før ny UL i morra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så heldig å ha blitt gravid etter fryseforsøk.

så sliter jeg veldig, jeg er livredd for å miste.

har mista mange ganger og i morra skal jeg på ny UL.

i kveld er jeg helt vrak.

livredd for å komme på UL i morra og ikke finne hjerteslag.

vet dere hvor mange uker på vei vi er før det er trygt at vi ikke mister.

jeg pleier å miste i uke 7, og nå er jeg snart 9 uker.

jeg blir gal her jeg er hjemme alene og tenker fælt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sier ofte at en er på trygg grunn etter uke 12. Men gynekologen har sagt til meg at dersom en har sett et bankende hjerte etter uke 7 er en nesten like trygg som når en har passert uke 12.

Desverre så kjenner jeg på frykten for at noe skal gå galt hele tiden i dette svangersakpet og jeg er nå 25+0 i dag. Har aldri opplevd å miste, men denne gangen har det vært litt "utfordringer" fra starten. (Overstimulering, mye vondt i magen +++, men ingen blødninger eller noe slikt) Håper du er heldig og kan slippe å tenke slike tanker etter ul i morgen og kan kjenne på gleden av svangerskapet - det har jeg heldigvis klart å gjøre de to andre gangene.

Lykke til :-)

Skrevet
En sier ofte at en er på trygg grunn etter uke 12. Men gynekologen har sagt til meg at dersom en har sett et bankende hjerte etter uke 7 er en nesten like trygg som når en har passert uke 12. Desverre så kjenner jeg på frykten for at noe skal gå galt hele tiden i dette svangersakpet og jeg er nå 25+0 i dag. Har aldri opplevd å miste, men denne gangen har det vært litt "utfordringer" fra starten. (Overstimulering, mye vondt i magen +++, men ingen blødninger eller noe slikt) Håper du er heldig og kan slippe å tenke slike tanker etter ul i morgen og kan kjenne på gleden av svangerskapet - det har jeg heldigvis klart å gjøre de to andre gangene. Lykke til :-)

tusen takk, jeg har hatt små blødninger og smerter, men etter jeg fikk se hjertet banke i uke 7.5 så skulle jo en tro at jeg var kunne slappe av litt men jeg klarer ikke, jeg føler at jeg er ett skikkelig vrak i kveld og kjenner at siden jeg er hjemme alene hjelper heller ikke.....

Skrevet

Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i morgen!

Skrevet (endret)

Jeg har mistet mange ganger og har nå tvillinger på 5,5 mnd etter fryseforsøk. Jeg var alltid et vrak før UL, men fikk beskjed at da de så hjerteaktivitet på begge i uke 8, var det ørsmå sjangser for å miste. Så tror nok ganske sikkert at du vil sveve av glede og lettelse etter UL i morgen. Husker selv den fantastiske følelsen :)

Endret av Glow2011
Skrevet
Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i morgen!

tusen takk, st.olav har gjort en dårlig jobb med å passe på meg kanskje derfor jeg føler meg så utygg for tiden.

Skrevet

Kan tenke meg det er en Pyton følelse ja...

Skrevet

tusen takk alle sammen, jeg så hjerte aktivitet i uke 7,5

går forsatt på medisiner som jeg bruker i forbindelse med fryseforsøket, får vel beskjed om jeg skal forsette eller slutte med dem i dag.

har sagt i fra til samboeren min at nå skal han være med i dag,

jeg har som regel måtte gå alene siden han ikke får se så masse, men denne gangen orker jeg ikke å gå alene rett og slett.

Skrevet

i dag fikk vi se spiren igjen, jeg er nå 9 uker på vei og fikk sett alt var som det skulle.... <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...