November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Hopper litt inn her fra 2 trimester Bare 23+2 jeg da. Hva har dere pakket ned i bagen for å ha med på sykehuset? Får baby i november og lurer på hva jeg trenger, og om jeg må med i både størrelse 50 og 56? Hvor tykk skal luen være o.l? Holder det med bare ulltøy utenpå eller må babyen ha dress? Får man forresten dresser til så små? Dere som har kommet så langt har vel kjøpt inn tøy til dette. Jeg strikker ullgenser og ullbukse i rosa men vet jo ikke om det passer.....
SurreGuri Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har termin nå på fredag- så min sykehus bag er anderledes enn det din vil være, men min første fødte gutt ble født 22 november- og han reiste hjem i ett hvitt ullsett, lue, bukse og jakke. under dette hadde han på vanlig body, strømpebukse og ullstrømper. dette var mer enn nok, skulle ikke lange turen, og han satt i bilen som allrede har varme med ett ullpledd på. min gutt var såpass stor- så han gikk rett inn i str 62 som nyfødt. Størrelse 56 er jo det vanlige, og jenter er vanligvis litt mindre enn gutter, så det vil nok gå bra. hørres greit ut det du har på gang der- eneste du må passe på er at luen har øreflapper og at den sitter godt på hodet. Om du strikker en sammen med det du strikker nå kan du eventuelt bare kjøpe en tynn ullue (sånn du trer over hele hodet med hals på) som du har under den du strikker
SurreGuri Skrevet 18. juli 2012 #3 Skrevet 18. juli 2012 Glemte og nevne hva jeg har i baggen som står klar nå- Strikket hentesett til gutten i bomull, pluss en ekstra tynn liten bomulls lue til å ha under "pynte luen" til hentesettet- smokker, bind, truser, joggedress til meg,tøffler til meg, strømper, amme innlegg, singlet, gravid papirene, toalett saker, tannkost, og diverse bodyer og strømper til småtten til å bruke før vi reiser hjem. hmmm, det er vel alt..
November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2012 Jeg har termin nå på fredag- så min sykehus bag er anderledes enn det din vil være, men min første fødte gutt ble født 22 november- og han reiste hjem i ett hvitt ullsett, lue, bukse og jakke. under dette hadde han på vanlig body, strømpebukse og ullstrømper. dette var mer enn nok, skulle ikke lange turen, og han satt i bilen som allrede har varme med ett ullpledd på. min gutt var såpass stor- så han gikk rett inn i str 62 som nyfødt. Størrelse 56 er jo det vanlige, og jenter er vanligvis litt mindre enn gutter, så det vil nok gå bra. hørres greit ut det du har på gang der- eneste du må passe på er at luen har øreflapper og at den sitter godt på hodet. Om du strikker en sammen med det du strikker nå kan du eventuelt bare kjøpe en tynn ullue (sånn du trer over hele hodet med hals på) som du har under den du strikker Ok, tusen takk Jeg liker å ha alt klart og derfor er det greit å ha kjøpt inn det jeg trenger. Gleder meg veldig til fødselen
November-spire-79 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2012 Tror jeg blir her på 3 trimester litt jeg Det er så trivelig her hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå