Gå til innhold

Hjelp...for en jungel!

Anbefalte innlegg

Åh jeg bli helt tullete av dette barnevognstyret! Kan noen som har peiling og som faktisk interessere seg hjelpe meg? Får en gutt i november. Bor på landet, og kommer til å gå daglig turer da vi har bikkje. Trenger ei vogn som egner seg til vinterføre, men som ikke er altfor tung da den vil bli brukt mye.. Har stor stasjonsvogn og mulighet til å ta ut hundeburet, så bilplass er ikke noe problem.. Hva passer for oss? Hjelp mottas med STOR takknemlighet!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955434-hjelpfor-en-jungel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Hei :) Bor selv på landet, og går turer i skog og ullent tereng.

Valget vårt fallt på Basson Grande, og angrer ikke et sekund på det, utrolig herlig vogn, både på sommer og vinter føret.

Hjulene er luft hjul, støtdemperene er gode, og gir ungen i vogna en behaglig gynging (mens jeg føler det som om jeg rister av meg håndledd vel og merke) Enda ikke møtt noen hinder ved vogna, og den finnes ikke tung, hvertfall ikke i forhold til så mange andre vogner :)

Gjest peacock

Mountain buggy terrain er jeg veldig fornøyd med! Trehjulinger er enkle å trille, og MBT har både håndbremse, bra fjedring og store hjul som gjør at den kommer frem overalt - også i ulendt terreng og på grus/gress mv. Den har en ganske liten bag men sittedelen har full liggestilling.

Skal barnet sove ute i vognen og det blåser/regner mye eller er veldig kaldt der du bor ville jeg kanskje hellere gått for en stor og stødig vogn med fire hjul og lun og stor bagdel, slik som emma ljunga eller simo. De er noe tyngre å trille, men som sovevogn er de bedre enn MB.

Lette byvogner som bugaboo og stokke kan du bare glemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...