Gå til innhold

YES!!! de første sparkene utvendig;) og så tidlig, to uker før forje gang<3

Anbefalte innlegg

satt her og kjente det skilte på siden av magen min, det var rett etter jeg hadde tatt på en bukse som strammet veldig rundt livet, så tar jeg hånden og holder der, tenkte ikke over det før sparkene kom hyppige og skilte hånden min ;) og er 2.gangs gravid, jordmor sa det på ultralyden igår siden babyen var så sprellen 13+4 idag! ;)

Fortsetter under...

oi så tidlig:) jeg kjenner at det er som en fisk som spreller jeg, men det er mere ut på kanten mot eggstokkene, så veit ikke riktig hva det er. Håper det er et tegn på liv:) er 12 uker.

Og jeg som trodde jeg var tidlig ute med å kjenne spark utvendig nå i uke 17, men det er jo fantastisk å kjenne det i uke 13 da :) Egentlig fantastisk uansett når man kjenner spark, blir så mye mer virkelig :)

Annonse

jeg er 18 uker imorra, førstegangs. og jeg har hverken kjent noe inni eller utapå. merker ikke engang at jeg er gravid. eneste som har skjedd med meg er større pupper og rastløse bein.

jeg kjenner masse spark og bevegelser inni men ikke utpå enda.. er 19 uker i dag og er mitt 2 barn. kjenner liv dagelig da og det er helt fantastisk :) mannen er sjalu siden han ikke får kjent noe enda :P med første mann tror jeg at jeg var rundt 23 uker når vi kjente sparkene utenpå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...