Gå til innhold

2 dager over termin.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og fryktelig lei..tips for å holde ut mottas med kysshånd!

Skrevet

Ta deg et varmt bad med masse stearinlys rundt. Rolig musikk og gjerne massasje mens du sitter der. Jeg tror det viktigste man gjør når man begynner å bli lei og utålmodig er å slappe av.

Skrevet

Gå en tur daglig og ta yoga-time hvis det er mulig. Meditasjonsteknikker og avspenning kan være veldig bra også til fødselen. Lykke til...

Skrevet

Jeg er også to dager over termin nå.. Vet selvfølgelig ikke hva som gjorde utslaget, men gikk tur på mandag (termin) og hadde sex, igår syklet jeg en tur. I natt gikk vannet og nå venter vi på sterke rier :))

Skrevet

Skulle gjerne hatt sex jeg også, for det fungerte sist svangerskap. Men har et bekken som absolutt ikke er med meg om dagen, og etter sex sist for noen dager siden, så hadde jeg så vondt og klarte ikke og gå hele dagen..huff :-(

Har ikke noen tips for å få dagene til og gå dessverre, er utålmodig selv :-)

Skrevet

En dag over termin her :) og ganske lei, men allikevel litt stressa over at det er allerede nå..., dette svangerskapet har gått så fort! Sex har vi prøvd her og det funka IKKE! Kanskje prøve å sykle meg en tur, det funket første svangerskap, men ikke forrige svangerskap. Sover så dårlig om natta nå og sovner stort sett ikke før rundt 02-02.30, men i dag fikk jeg sove helt til nå 11.30!!, så nå er jeg såååå uthvilt.., og klar :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...