Gå til innhold

trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

hei!

jeg har ei jente på 20 mnd, og for to mnd siden begynte hun med noe veldig ekkelt. vi trodde det bare var et uhell første gang, men nå skjer det MANGE ganger i uken. hun har fått en ekkel uvane med å stikke hånda ned i bleia og ikke nok med det, men når hun har avføring tar hun dette ut med hånda og gnir det utover seg selv og alt hun har rundt seg!

noen som vet hvordan vi skal få avvende henne med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955364-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tantebarnet mitt tok ikke hånda ned i bleien, hun tok av seg klærne og bleien og sprang naken på natta! Gris ble det og hun skjønte ikke hva som var galt med dette i det hele tatt. Så da ble det noen kvelder med bakvendt pysj, og tynne votter for at hun ikke skulle gjøre dette mer. Sluttet etter en kort stund, så byttet vi vei på pysjen og tok av vottene. Det går heldigvis over! Bare gjør enkle knep så skjønner hun av det ;) Lykke til :)

Annonse

Når de er 20 mnd så sjønner de mer enn hva vi tror. De utforsker å tester ut grenser. Min sin har også begynt litt oppi bleia, men jeg er rask å streng med å si at honda ikke skal være i bleia, men uttapå buksa. At det er æsja. Han sjønner meg meget godt, men må nok teste meg ut noen ganger før han gir seg.

Så vær bestemt, og gjør som de andre sier om natta, for da er det jo litt vanskelig å følle me :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...