Kulaa Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Noen andre som fortsatt sliter med å ikke ha matlyst og er ofte kvalme? Er så lei av å spise fordi jeg må og gå rundt kvalm og uggen hver dag, særlig om morningen.. Håpet liksom at det ville gi seg etter uke 12, men er nå i uke 30, og det virker liksom ikke som at det blir noe bedre..
Celcius73 Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Føler med deg Jeg gikk kronisk kvalm, uggen og sulten til jeg var ca 22-23 uker. Nå er jeg 31 uker, og kjenner det er på vei tilbake. Er så lei, lei av mat...men spiser jeg ikke, så blir jeg jo bare dårlig Ikke noe bedre at jeg i tillegg er i grenseland for å utvikle svangerskapsdiabetes og må passe kostholdet... Heldigvis kan jeg begynne nedtellingen for alvor nå
Kulaa Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 Huff, akkurat sånn jeg føler det og.. Godt å høre at man ikke er alene, selv om man unner jo ingen å føle seg sånn Min mor hadde svangerskapsdiabetes når hun gikk gravid med meg, så derfor har også jeg større sjans for å få det når jeg går gravid.. Har tatt prøver og alt ser fint ut heldigvis, men prøver å passe på hva jeg spiser, men ikke lett uten matlyst og er kvalm heletiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå