Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei Akpa vennen, så utrolig glad for å se at alt har gått bra med deg!!!!! vært uten nett en stund, så har ikke fått vært her inne men tenkt så mye på deg!!!!! JIPPIIII!!!!! ja hva sa han legen da du kom tilbake??

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært uten nett et par dager for vi reiste på ferietur etter samtalen med han legen på mandag...

Han beklaget seg og la seg langflat... Han sa at han i ettertid ikke skulle ha reagert og sakt det som han gjorde...

Jeg spurte han før jeg sa at jeg hadde vært i trondheim, hva grunnlaget til at han sa abort og alt det der, og det var for at han ikke kunne se noe foster... DA sier det seg selv at han ikke kan det han gjør, og jeg sa det ril han at jeg blir kvalm med tanke på hvor mange som får den samme beskjeden som meg, og som går gjennom en abort, der fostret lever, fordi legene ikke kan det de gjør...

Skrevet

off ja det er helt utrolig å tenke på at det faktisk går an!!!!! bare såå glad han tok feil!!! klem

Skrevet

Oj! Den legen er jo i helt feil stilling!!! Er det mulig??? Tror du bør forholde deg til St. Olavs så lenge som mulig.

Skrevet

Her er det st.olavs som gjelder.. Har bedd om at alt blir overflyttet dit, så jeg har ikke levanger som mitt sykehus lengre...:)

Skrevet

Ojojoj, kom akkurat over denne tråden, og det var sterk lesning... Fikk skikkelig vondt i magen, og så endte det opp med en fantastisk fin slutt :) Ble så glad at jeg nesten begynte å grine... Selv hører jeg også egentlig til Levanger, men er så heldig at jeg følges opp tett av St. Olavs. De er virkelig flinke i Trondheim, og jeg føler meg så godt ivaretatt!

Krysser alt jeg har for at fortsettelsen blir like lykkelig for dere, det unner jeg dere av hele mitt hjerte <3

Skrevet

Skal på ny UL på fredagen på St.olav og håper alt er bra da, så vi kan slappe av å begynne å nyte tiden :-)

Jeg føler jeg er mye mer ivaretatt i trondheim enn på levanger. St.olav tar seg faktisk tid til pasientene, men på levanger er det bare stress...

Kommer med oppdattering når jeg har vært på ny UL, men det ser ut til og gå bra, puppene har vokst en BH størrelse, og magen begynner å vokse :-) er ganske tynn i utgangspunktet, så samboeren Sier han ser at magen har bulet ut litt nederst:-)

<3

Dere er så søte alle sammen, vet ikke hva jeg skulle gjort uten alle de gode tankene deres og klemmene fra dere <3

Skrevet

Sitter her og strigråter etter å ha lest den sterke historien din, men er så utrolig utrolig glad for at den idiotiske inkompetente legen tok feil :) det gleder hjerte mitt :)! Masse lykke til videre :) så satser vi på at 2013 er året vi begge får friske og fine babyer :)

Skrevet

Da har jeg vært på UL.

Der var det ikke et hjerte som slo. Det hadde død for et par dager siden.

Da takker jeg fint for meg, baby drømmen blir ikke min drøm.

Lykke til alle dere søte jenter, måtte dere få friske å søte baby'er :) <3

Skrevet

Huff, nå ble jeg trist. Sender deg en stooor klem.

Skrevet

Uff, har lest igjennom alt her nå og har smilt, tørket tårer om hverandre. Jeg har selv vært innom dette ivf sirkuset. og måtte igjennom 4 forsøk før endelig spiren satt! Det var en lang vei med oppturer og nedturer. Graviditeter, aborter, blødninger osv.

Jeg føler virkelig med deg! Håper att du tross alt greie og se fremover og ikke gi opp!!

Vi fikk gutten vår etter 4 ivf forsøk og 10 års prøving. I mars var jeg igjen gravid, men mistet tidlig. Er nå gravid igjen i uke 7 og hper det skal gå bra denne gangen her!

Det ordner seg til slutt for snille piker. og jeg håper av hele mitt hjerte att det skal gå bra for deg.

Stor trøste klem!

Skrevet

Da har fostret endelig kommet ut. Fikk abortpiller på mandag (4 stk ) ingen verdens ting skjedde annet en store snerter og høyt paragin forte intak. Så tok jeg nye 4 tabletter på tirsdag, og ingen ting skjedde. Jeg blødde minimalt på onsdag, kunn noen dråper. Idag, natt, kom endelig klompene ut og jeg blør vanlig. Har hatt en helvettes uke med smerter og tortur..!!! Ikke nok med at det er psykisk vondt, men det skulle jaggu knekke meg fysisk med smerter også..!! Nå er vi ferdig med det, og håper å få en ny runde å la livet gå videre etter et antall terapitimer..!

Takk for meg søte jenter :-)

Skrevet

Føler så mye med deg AkPa! :(

Er det sjans for at du kan få en runde til før de opererer?

Skrevet

JAAAAA...!!!!:) fikk ny runde av de...!!!!:):):)

Skal begynne i oktober :-):-):-):-)

Nå er det bare å se fremover til nye hormoner og sprøyter..!!!:):)

Skrevet

trist å lese at du hadde så mye vondt. :( Lykke til neste gang! :)

Skrevet
JAAAAA...!!!!:) fikk ny runde av de...!!!!:):):) Skal begynne i oktober :-):-):-):-) Nå er det bare å se fremover til nye hormoner og sprøyter..!!!:):)

åå, nå ble jeg glad! Håper dere får babyen dere har drømt om neste sommer <3

Skrevet

Åh! hÅhÅhÅhÅhÅÅÅ! AkPa, en ny runde, nÅ ble jeg helt i ekstase her!! Heia oktober!!!

Skrevet

For en fryktlig opplevelse, jeg har ikke ord. Jeg føler sånn med deg.

Jeg ble vedlig glad på dine vegner da du får en ny sjangse til og få spire i magen :) Håper virkelig at du lykkes da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...