Gjest AnneS Skrevet 19. juli 2012 #26 Skrevet 19. juli 2012 Så fantastisk!!! Håper av hele mitt hjerte alt er i skjønneste orden, har tenkt mye på deg siden i går. Masse lykke til!
VestlandsPrøver Skrevet 19. juli 2012 #27 Skrevet 19. juli 2012 Nå har jeg lest gjennom alt sammen her!! Så flott at du har fått mer oppklarende svar nå!! Jeg har også gått rundt hele tiden og følt at det kommer til å gå ille, men får samme beskjed som deg om å ta det med ro og puste med magen!! Så håper det ender bra for oss begge!! Ønsker deg masse gratulasjoner på dagen og håper du får en strålende dag i morgen også med gode nyheter!! Krysser alt jeg har for deg!! :-D
siv85 Skrevet 19. juli 2012 #29 Skrevet 19. juli 2012 Sitter her med tårer i øynene og tenker på deg. Jeg håper virkelig at ting går rette veien, en slik lege er jo bare nonchalant vil jeg si. Han virket jo ikke til og ta seg tid til deg og bare bestemte seg på sekundet at her er det ikke mere. Hvorfor ikke vise litt medfølelse, han må jo ha sett hvordan du reagerte? Blir så sint på slike leger, endel av yrket som lege er og ha MEDFøLELSE! arrrghh.. Nå blir jeg sinna her jeg.. huff jeg håper det går bra med deg og at alt er i skjønneste orden i morgen =) sender en kjempeklæm din vei =)
Ele Skrevet 19. juli 2012 #30 Skrevet 19. juli 2012 Nå ringte de jaggu fra trondheim igjen, å de hadde bestemt seg for å ta meg inn i morgen for de syntes så synd på meg som måtte gå å vente så lenge..Så i morgen får jeg endelig svar !!!!! Her sjekker jeg inn på 3G fra Paris, MÅTTE bare se hvordan det gikk! Og jaggu går det jo bra, og hjertet mitt gleder seg med optimisme fra Trondheim!! Der blir du nok godt tatt vare på, og så flinke som de er har de ikke problemer med å finne hjerterytme! Deilig å høre at de som faktisk veit hva de driver med har stål-troa!! :) Mange ferieklemmer fra her!!
AkPa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #32 Skrevet 20. juli 2012 Nå skal jeg virkelig komme med en GOD nyhet til alle dere søte jenter her !!! Vi var på UL i dag, å jaggu så vi et hjerte som slo som bare det!! Fostret var akkurat i den størrelsen det skulle være!! Alt så kjempe bra ut.. Jeg skal tilbake om 14.dager for ny kontroll! Nå er jeg overlykkelig... Ord kan ikke beskrive det en gang... Det var helt magisk å se hjerte til den lille reken slå som det gjorde... Nå får vi bare håpe alt går bra videre !!
På vei igjen <3 Skrevet 20. juli 2012 #33 Skrevet 20. juli 2012 ÅÅÅÅHH! GRATULERER!! SÅ fantastisk! Dustelegen mÅ bare stikke ul apparatet sitt et visst sted! SÅ fantastisk bra, fÅr frysninger over hele kroppen. Jeg er sÅ glad for deg nÅ!
Plinka Skrevet 20. juli 2012 #34 Skrevet 20. juli 2012 Ååå, så fantastisk!! Husker deg og historien din fra ass.bef, og har gått med klump i halsen siden jeg leste dette. Du fortjener virkelig at dette går bra!! Ønsker deg masse masse lykke til videre i svangerskapet Stor klem
Gjest AnneS Skrevet 20. juli 2012 #36 Skrevet 20. juli 2012 Jaaaaaaaaaa!!!! Nå ble jeg glad! Made my day
veivalg Skrevet 20. juli 2012 #37 Skrevet 20. juli 2012 Dette er helt fantastisk, har tårer i øynene. Gratulerer så mye med bankende hjerte
Gjest AnneS Skrevet 20. juli 2012 #38 Skrevet 20. juli 2012 Men håper virkelig dere lar den første legen høre det! Det skal ikke være mulig å behandle bekymrede foreldre på den måten!!! Blir skikkelig sint på deres vegne! Hva med å ha tatt en grundig undersøkelse og flere legers meninger før han begynner å snakke om abort!? Huff, helt forferdelig å tenke på det marerittet dere måtte gjennom, selv om det heldigvis ble ganske kortvarig
AkPa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #39 Skrevet 20. juli 2012 Tro du meg, skal på den timen om mandag og sette han på plass. Kommer også til å sende brev til sjefen på sykehuset å fortelle hendelsen... Det var et mareritt, den verste tenkelige beskjeden vi kunne få, fikk vi, og to dager har gått med på tårer og fortvilelse... Nå er vi lykkelig og i god viten om at vi er i trygge hender..!! men legen slipper jaggu ikke lett unna... En stykk hormonell dame skal sette han godt på plass om mandagen..;-)
tyr82 Skrevet 20. juli 2012 #41 Skrevet 20. juli 2012 Fantastisk å høre!! Forferdelig, forferdelig lege! Godt han skal bli satt på plass av deg! Og hormonelle damer er IKKE å skrøne med Kos deg med gleden!
Ele Skrevet 20. juli 2012 #42 Skrevet 20. juli 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅh, lykkelykkelykkelykke, sÅ glad jeg ble nÅ!!!!!!!!!!!
Tunfisken Skrevet 20. juli 2012 #43 Skrevet 20. juli 2012 Det var godt å høre at det stod bra til!! Måtte inn og sjekke med en gang jeg hadde nett
AkPa Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #44 Skrevet 20. juli 2012 Dere er såå søte alle dere flotte jenter <3 idag har vi bare sittet å sett på UL bildet å vært overlykkelig over viten at alt er bra :-)
TantePilly Skrevet 20. juli 2012 #45 Skrevet 20. juli 2012 Kjempegode nyheter!!! Har tenkt masse på dere!! Kom nok en tåre her nå ja! Helt skremmende hvordan enkelte leger kan behandle folk... Håper han blir satt på plass av sin sjef!!!
AkPa Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #46 Skrevet 21. juli 2012 Det som er verst å tenke på, er at han legen er overlege på avdeling gyn ved levanger sykehus..!!!! Det er skremmende og tenke på syns jeg...!!
Gegs Skrevet 21. juli 2012 #47 Skrevet 21. juli 2012 Herlighet, jeg er sjokkert! Håper virkelig du klager han inn! Kjempebra at du fikk gode nyheter til slutt iallefall. Håper veien din frem mot den lille etterlengtede blir smertefri herifra!
VestlandsPrøver Skrevet 21. juli 2012 #48 Skrevet 21. juli 2012 Så fantastisk flott!! :-D Så lykkelig over å høre at alt var som det skulle!! Han legen sku vært sparket, går virkelig ikke an å behandle folk slik.. Håper at vi begge får en frisk liten baby ved enden på denne reisen!! :-D Masse lykkeønskninger!!
Indigo 08-10-13 Skrevet 22. juli 2012 #49 Skrevet 22. juli 2012 For en helt utrolig historie! Gratulerer med den fantastiske kontra nyheten. Masse lykke til i tiden framover!
siv85 Skrevet 23. juli 2012 #50 Skrevet 23. juli 2012 Var det idag du skulle tilbake til denne legen? Eller er det jeg som husker feil.. Og om du har vært hvordan gikk det? Fikk du satt han på plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå