Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger å gruver meg, er spent og gleder meg til UL imorgen... Får ikke sove...:(

Ligger å tenker på hva om hjertet ikke slår, hva om det ikke rører seg? Hva om det ikke er noe der?

:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så redd ettersom at jeg vet at dette er siste sjansen vår... Går det ikke nå, så får vi ikke oppleve et svangerskap å bære frem vår egen unge... Vil dette så inderlig, mer enn noe annet på jord....

Kryss fingrene for meg i morgen alle dere søte damer :)

Skrevet

Krysser alt for dere, ingen fortjener det mer! Går bare ikke an at det ikke er liv, det er for urettferdig, dette er din tur og alt kommer til å gå så bra!! Gleder meg til å høre lykkemeldingen i morgen!! :)

Skrevet

Skal krysse alt jeg har... Det kommer til å gå kjempefint på UL din i dag, det er jeg helt sikker på :)

Skrevet

Masse lykke til! Krysser både fingre og tær for deg! :)

Skrevet

Tusen takk alle søte dere <3

Etter 3 timer søvn sitter jeg klar til å dra på sykehuset.. Timen er klokken 9, så kribler bra i magen nå...:-)

Skrevet

Lykke til, tenker på dere:))

Skrevet

Da venter jeg på oppdatering! ;)

Skrevet

Lykke til! Håper alt sto bra til :)

Skrevet

Lykke til! Gleder meg til å høre oppdatering :)

Skrevet

Dette gikk rett til heltvette.....

Fostret for lite, og legen mente det var dødt... Skal tilbake om mandagen for å sjekke og være helt sikker, men blir abort på meg...

Nå er jeg knust, ulykkelig å ødelagt.. Dette var sjansen vår, å den er over

Skrevet

Neeeeeiii!! Å sÅ grusomt!! Blir helt knust pÅ dine vegne!

Er det ingen sjans for at det kan gÅ bra?

Stakkars stakkars deg! Sender deg masse varme klemmer, og varme tanker <3

Skrevet

Huff, sender deg en kjempeklem!

Skrevet

Neeeeeij, hva i helvete, jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, jeg har så inderlig vondt av dette.... Har ikke ord, jeg blir rett og slett sint på urettferdigheta... :( :( :( åh, sender over mange klemmer!!!

Skrevet

Skal tilbake på mandag for å sjekke en gan til, og planlegge abort.. Fostret var mindre enn det skulle være, men jeg syns ikke han tok seg noe tid til å sjekke om hjertet slo.. Han undersøkte meg med UL i MAX 30 sekunder..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal til samme lege på mandag, og jeg kjenner allerede at jeg ikke vil det... Håper virkelig at babyn vokser og at han tar feil..!!!! Åååååå, for en dritt dag.. Å jeg har bursdag imorgen..!!! Værste bursdagen hittill.......:(

Gjest AnneS
Skrevet

Ånei, sÅ forferdelig :(((( HÅper virkelig legen tok grundig feil, og at det er liv! Rart han var sÅ rask i undersøkelsen. Du fÅr ikke til Å gÅ til privat UL før helgen slik at du fÅr en mer grundig undersøkelse da? Evt en annen lege? Krysser alt jeg har for deg!

Skrevet

Hei, jeg har lest innlegget ditt og kikket på bloggen din, og må si jeg ble innmari lei meg på dine vegne. Det skulle ikke være lov med en slik skuffelse etter alt du har vært i gjennom.

Jeg vet ikke hva slags oppfølging du har har hatt nå/hvor du har vært på UL - men det kan nesten høres ut som om du for egen del skulle be om en ekstra UL-sjekk (privat?) i dag/kveld/morgen? Det burde være mulig å få helt klart bekreftet/avkreftet om det er liv/hjerteslag hvis du er kommet til uke 8.

Kan hende vil en endelig avklaring være bedre for deg, enn å gå og vente nesten en uke?

Jeg vil bare si at jeg ønsker alt det beste for deg og kjæresten din fremover, uansett hvordan det går med dette, med eller uten egne barn.

Det vil bli din tur til å være ordentlig glad igjen, det fortjener du!

Skrevet

Jeg og mannen skal undersøke å diskutere om å reise på privat klinikk å få UL evt dra til ST.Olavs å få undersøkelse der...

Er på lokale sykehuset der jeg bor, å så naiv som jeg er så trodde jeg de kunne det de gjorde ( selv om de overså kreften min i 2 år)...

Jeg er ikke fortrolig med undersøkelsen, og det er heller ikke mannen, han sa det med en gang vi kom ut døren " han kunne ingen ting, han kunne ikke det å undersøke deg, det fikk alt for fort"

Legen sendte oss ut mens jeg strigråt, i koridorene på sykehuset, det var lite gøy.. og i tillegg møtte vi fullt av gravide og barnevogner!!

Føler alt er bare amatørmessig gjort... Blir å ta en tlf til trondheim i morgen om jeg evt kan komme inn på fredag til de... Der vet jeg at de undersøker meg grundig, og jeg stoler på det svaret de gir meg..

Jeg ville også tro at han kunne bekrefte/Avbekrefte liv om han tok seg tid til det..

Men som pappa sa i dag , de snakket om tidlig UL på radio i går, å da var det en jordmor som sa at mange av legene som utførte dette hadde ikke kunskap til dette og de tok feil mange ganger....

I tilleg er fastlegen min ut i ferie, så jeg føler meg så hjelpesløs... Hadde jeg fått snakket med han så vet jeg at han hadde ordnet med time i Trondheim og han hadde bestemt lege så jeg var i trygge hender....Noe han gjorde med kreften...

Er forjævlig å tenke på at vi har kommet så langt, så skal det være over.. Og jeg er redd at om han bestemmer abort, å ta feil... kanskje det er en sjanse, kanskje bare fostret utvilker seg sent ? Jeg vet ikke hva jeg skal si, er så tom men samtidig så fulle av spørsmål men jeg klarer ikke å sette ord på noen ting... Har ligget hjemme på sofaen til mamma å grått sammen med mamma å pappa i hele dag.. Stakkars mannen måtte tilbake på jobb, så gleder meg til han kommer så vi kan snakke om alt som skal skje... Han stakkar trodde vi kunne ha drept det pga samleie, så han er jo så lei seg for at vi hadde sex en gang, og alt i sammens..

Hadde vært greit å ha noe forholde seg til..

Og jeg får det ikke til å stemme ettersom at puppene vokser, å er skikkelig ømme, og jeg føler meg mer og mer gravid for hver dag.. en god del stikkinger i livmor og området der.. også en del pressinger i korsryggen...

HUFF, skikkelig syte innlegg dette her nå, trodde jeg skulle komme med gode nyheter, men den gang ei.. Er så godt å ha dere søte jenter her !! Betyr så mye for meg å få snakket ut med noen som forstår meg...Jeg setter sånn pris på dere <3

Skrevet

Vet du, du har lov til å syte ALT du vil! Tror jeg snakker for alle her inne når jeg sier at vi føler med deg, og ønsker å følge med på historien videre :)

Det er nesten litt godt å høre at du hadde en dustelege, for da kan det være at han tok feil! Hadde det vært en veldig grundig lege som ikke lot noe være usett og uutforsket, så hadde håpet vært mindre.

Håper inderlig at du får til en ul med en annen lege ganske snart, og at h*n sier noe annet.

Krysser alt som kan krysses for deg, og ønsker deg masse lykke til videre.

Varme trøsteklemmer fra meg <3

Skrevet

nei Akpa vennen min, det kan bare ikke være sant!!!!! må han for gudsskyld ta feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tenker på deg og håperhåper at alt er bra med skatten deres!!! klemmer <3

Skrevet

Skal tilbake på mandag for å sjekke en gan til, og planlegge abort.. Fostret var mindre enn det skulle være, men jeg syns ikke han tok seg noe tid til å sjekke om hjertet slo.. Han undersøkte meg med UL i MAX 30 sekunder..

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal til samme lege på mandag, og jeg kjenner allerede at jeg ikke vil det... Håper virkelig at babyn vokser og at han tar feil..!!!! Åååååå, for en dritt dag.. Å jeg har bursdag imorgen..!!! Værste bursdagen hittill.......:(

VAR IKKE MENINGEN å trykke liker !!!!! Beklager, tommelen min er litt i veien noen ggr... Håper legen tar feil, og at alt er i orden ved neste undersøkelse! Sender deg klem uansett !!

Skrevet

har du fått snakket med noen på klinikken eller andre idag? tenker sånn på deg!!! klem <3

Skrevet

Tenker på deg jeg også. Håper så veldig på en lykkelig oppdatering snart. Er nesten så tårene begynner å trille på dine vegne her ;(

Skrevet

Her har tårene trillet i hele natt å i dag...

Har nettopp snakket med trondheim, å nå er det lykketårer her !!

De ville ikke ta meg inn på UL før jeg var 12 uker, fordi det var ekstremt vanskelig å se noen ting før det. å når jeg var 12 uker, kunne de med sikkerhet se noe.

Hun sa også at så lenge jeg ikke blødde, eller hadde smerter, så måtte jeg puste ut med magen, å ta det helt med ro.

Nå er håpet her, å jeg skal nyte hvert sekund til det evt skjer noen ting eller vi får det bekreftet fra trondheim.

Skal tilbake til han legen på mandag, men kommer ikke til å tro på noe av det han sier. Og begynner han å snakke om abort, så får han bare snakke om det. Jeg kommer ikke til å gjennomføre dette før jeg har vært i trondheim. å hun damen jeg snakket med sa at kroppen ville på et eller annet punkt begynne å blød om noe av galt, å at jeg da måtte ta kontakt med legen min eller legevakt. Også sa jeg at puppene hadde vokst veldig mye, har gått fra B til C og det sa hun var veldig bra, så lenge de var ømme så var det gode tegn. Så frem til noe evt skjer, skal jeg ta det med ro, å feire bursdagen min med middag sammen med hele familien i dag !! Dette er den beste beskjeden jeg kunne få på dagen min i dag !!:)

Kanskje vi har litt lykke med oss ? Men bare noen vil tyne oss litt ekstra ? ikke vet jeg. Men når jeg var på kontroll for eggene før eggutak ( IVF) så måtte jeg inn 4 ganger fordi eggene måtte vokse ennå mer, så kanskje det er bare noen som vil at jeg testes ? Ikke vet jeg.. men jeg vet at uannsett hva det er, så skal jeg ta det som det kommer og jeg er evig takknemmlig for å ha dere søte jenter som har så mye kjærlighet i hjertet deres !!:)

Skrevet

Nå ringte de jaggu fra trondheim igjen, å de hadde bestemt seg for å ta meg inn i morgen for de syntes så synd på meg som måtte gå å vente så lenge..Så i morgen får jeg endelig svar !!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...