Gå til innhold

ultralyd i uke 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innvendig eller utvendig??noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det blir innvendig uten at jeg vet det sikkert. Jeg fikk innvendig uke 9, og utvendig uke 12.

Skrevet

Utvendig :) fikk utvendig 6+3, så tror de prøver med det først i alle fall.

Skrevet

tusen takk for svar:)er veldig spent på om det er liv!har mye symptomer.det må vel være et godt tegn??har hatt bittelitt småblødninger

Skrevet

Jeg hadde innvendig i uke 7. Hun sa til meg at det var vanlig med utvendig fra uke 13 :)

Skrevet

Skal på ul i morgen (10+2), og er også spent. Tror det blir innv denne gangen også, men neste om 2 uker blir nok utv. Da jeg gikk med førstemann hadde jeg utv i uke 11+noe :)

Skrevet

Jeg hadde ul i går å da var jeg 9+5, de tok innvendig hos meg fordi de mente det var fortidlig å ta utvendig. Så er nok litt forkjsellig hvordan de praktiserer det der;)

Skrevet

9+4 idag og var på ul kl 16, og her var det utvendig. hun sa hun ville starte med det for å se hva man så, og vi så klart og tydelig en 2,5cm liten kropp som sprella rundt og vinket til oss, og et hjerte som banka som bare det. ;)

• 5 uker senere...
Skrevet

Var på utvendig ul i går og så en veldig tydelig liten krabat. Har hatt tre ul så langt siden jeg er så heldig at fastlegen min har privat ulapparat. Har hatt utvendig hver gang(7+3, 8+3 og 10), og så den lille tydelig først når jeg var 10+0. Legen så det han trengte de to første gangene, men det var verken tydelig for sambo eller meg før uke 10. Varierer nok veldig på hvor man tar ul, men du bør se den lille tydelig nok med utvendig ul da du er ca 10 uker :)

Skrevet

Legen min sa det gikk fint an å ta utvendig fra uke 7 (litt varierende) men at det er lettere å få klare bilder innvendig. Regner med det er forskjellig om man vil se skikkelig på frøet eller om man bare vil se etter hjerteslag feks. Jeg var 7+2 og vi så frøet og hjerteslagene helt fint utvendig, men jeg har hatt innvendig til samme tid før og da så vi frøet mye tydeligere :) Regner med du kan spørre om innvendig hvis du vil, mens legen sikkert vil være grei og være så lite "invaderende" som mulg og ta utvendig på eget initiativ :P

Skrevet

Gyno forklarte meg at UL alltid er innvendig før uke 12/13.Aller best å ta det innvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...