Gå til innhold

liten baby mage? ellrt hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått mange kommentarer på at magen min er liten i forrhold til antall uker jeg er på vei, er i uke 35 nå. syns dere den er veldig liten?

var større sist jeg var gravid, men syns samtidfig ikke den er unormalt liten :D

noen andre som er like langt på vei som kanskje vil legge ut bilde av sin mage for å sammenligne?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28 uker på vei, og kanskje litt mindre mage enn din. Men du ser slankere ut enn meg. Så tror ikke den er unormalt liten hvertfall. :) Fin! :) Er det gutt?

Skrevet

Venter du jente? Og har du en gutt fra før? Jeg venter jente med en gutt fra før, og føler iallfeall denne gangen at magen min er mindre denne gangen enn sist.. Tenkte bare kanaskje det kunne være en teori.. Men hvem vet?

Skrevet

Synes du ser flott ut, og er ganske lik meg i størrelse! Helt sånn som du skal være!

Skrevet

Jeg og hadde liten mage kjempelenge, og ikke noe større enn deg uke 35. Men bare vent, det er jo nå de legger på seg.

Skrevet

det er ennå en guttebaby på tur, men jeg veide 25 kilo mere da jeg ble gravid med den første, så det kan nok sikkert ha litt å si :) men føler at magen var ganske mye større sist sett bort i fra di kiloene jeg hadde ekstra da :)

Skrevet

Her er min mage. Begynner på uke 36 i morgen. Det er kanskje vanskelig å sammenligne med et sånt bilde, men jeg følte ikke helt for å ta bilde av hele meg da jeg er iført null sminke, nattbukse og er uten bh. Håper det gir deg en peilepinn i det minste?post-846708-0-48857400-1342550394_thumb.jpg

Skrevet

Når man først er i det modige hjørnet. Nettopp begynt på uke 35. Iflg familien har jeg liten mage, men SF-målene er langt over snittet og jeg er vel derfor stor :-) Rare greier.

post-845300-0-05054000-1342552003_thumb.jpg

Skrevet

Se så normale vi er:D

Skrevet
Her er min mage. Begynner på uke 36 i morgen. Det er kanskje vanskelig å sammenligne med et sånt bilde, men jeg følte ikke helt for å ta bilde av hele meg da jeg er iført null sminke, nattbukse og er uten bh. Håper det gir deg en peilepinn i det minste?post-846708-0-48857400-1342550394_thumb.jpg

syns den magen din og min var sånn ca samme størrelse :D sånn akkurat passelig spør du meg :) hehe... bør vel egentlig bare være glad for at magen er litt liten da, var værre sist når alle trodde jeg snart var føde-klar i uke 30 :P hehe...

Skrevet (endret)

symfysemålene mine er akkurat etter gjennomsnitte, så må jo bare være at den ser liten ut da, for målene lyver jo ikke :D syns vi var fine alle sammen :) <3

Endret av mamma'n til E
Skrevet

Ja, vil også mene vi er ganske like store:p Jeg tenker som så: man er den størrelsen man skal være ut fra sin egen kropp. Barnet er så stort som det velger å være og dersom noe var mistenksomt ville nok jordmor eller lege gi beskjed om det.

Skrevet

Vær glad dere har "små" mager :) Jeg har fått hevede øyebryn siden jeg var i uke 28 ca på hvor lenge jeg har igjenne,har stor mage men er helt på normalen på målene,er straks 35 uker på vei :)Magen gjør jo armene kortere :D Følte at det var bedre å gå å trille ved siden av vogna idag enn bak den :D

Dere var jo så fine alle sammen :) <3

Skrevet

Får også komentarer på at jeg har liten mage å at det kunn kan sees framfra at jeg er gravid. Ligger midt på linja i sfmål. Blir litt irritert av alle komentarene rundt magen. Kan vi ikke bare få være som vi er uten at alle skal bry seg om d. Vi har vel nok å tenke på om vi ikke skal tenke på magestr å. Lykke til med inspurten :-)

Skrevet

Kos dere med mindre mager!! Virkelig, det mener jeg. Min er veldig stor og det er ikke noe godt. Er veldig slitsomt og tungt. Så dere skal være glad dere ikke er så store. Får kommentarer som: Er du sikker på at det bare er en inni der??

Det er noe jeg virkelig er dritt lei av å høre...

Skrevet

Syns den ser helt fin ut:) min var ikke noe spesielt større og jeg fikk ei jente på over 4 kg! Alt avhenger av hvor og hvordan babyen ligger. Jeg bar langt bak :)

Skrevet

Jeg får og kommentarer på hvor liten mage jeg har. Hadde det sist og. Synes det er uhøflig og noen ganger får jeg følelsen av at de påpeker at noe må være galt.

Det kommer jo som sagt over an på hvor og hvordan babyen ligger. Og ikke minst hvor høy/lang man er i overkroppen. Jeg er 176 høy og bærer nok innover mot ryggen. Er 29+4 og kan fremdeles ligge på magen :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Magebilde 37+6. Hvordan er det med deg? Fortsatt liten og lett?:D

post-846708-0-72235300-1343752179_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...