Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har kjøpt meg ny pc og lastet ned spotify på den. Jeg ser at det dukker opp på facebook hva folk hører på på spotify, og vil helst ikke at dette skal skje med meg. Hvordan unngå dette?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har kjøpt meg ny pc og lastet ned spotify på den. Jeg ser at det dukker opp på facebook hva folk hører på på spotify, og vil helst ikke at dette skal skje med meg. Hvordan unngå dette? ikke synkroniser spotify og facebook.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har kjøpt meg ny pc og lastet ned spotify på den. Jeg ser at det dukker opp på facebook hva folk hører på på spotify, og vil helst ikke at dette skal skje med meg. Hvordan unngå dette? ikke synkroniser spotify og facebook. Jeg tror ikke jeg har gjort det. Men når jeg logget på spotifyen nå så er det en liste til høyre som viser hva vennene mine har hørt på. Hmm.. Enn å være så lite teknisk anlagt i en så ung alder da gitt. Skjønner ikke noe av dette jeg. HI.
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Det finnes også en innstilling som heter unpublish. Jeg tror det gjelder for en og en spilleliste. Hvis ikke kan du hule av for private session, da blir det ikke offentliggjort, men pass på at du er online modus da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå