Gå til innhold

Starten på slutten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jevnt kynnere heile helga, som stjal av nattesøvnen min. Våkna ihjelsulten natt til i dag og i går, og måtte for første gang stå opp og spise midt på natta.

Etter ei runde i halmen i går har eg hatt smårier kvart 3-6 minutt sida midnatt i går og i dag tidlig fekk eg konstatert at eg har gått fra lang og lukka til moden, mjuk og 2 cm åpning....

Og no kjenner eg litt på "angreknappen"... er min tredje gang og no husker eg virkelig ka eg skal. Hjelp! Enda er det ikkje vondte-vondt og eg satser på å holde meg heime så lenge som overhodet mulig....

Eg tenker at eg har plutselig ingen hast, men på ein anna måte så har eg litt lyst på kjerringråd for å få litt fortgang og faktisk komme i mål!

Off.... skulle kanskje mest ønske at babyen sjøl vil bestemme for meg, og det er vel nett det den gjør. Men riene er vondere når eg slapper av og prøver å kvile.... kjenner eg treng å bli Ferdig for å få litt bedre kvil :-)

Rare greier det her..... tusen tanker flyr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen vei tilbake nå.

Lykke til med fødsel, du skal se det går fint!

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, jeg hadde en liten runde med meget vonde kynnere, og mens smerter i natt, og da husket jeg plutselig smertene etter sist fødsel. Men ingen vei tilbake nå akkurat. Lykke til med fødsel :-)

Skrevet

Nesten i mål! Stå på, ingen vei tilbake, snart er ungen ute, tenk på det du!!

Skrevet

Takk for oppmuntring! Får tru at eg overlever denne gangen óg.

Skrevet

Forbanna! Heilt stilt..... her er det bare til å hive seg over mannen.

Skrevet

Neida. Sex hjalp heller ikkje.

Eg trudde at "nr.3 er ein luring" var ein lett overdrivelse, men nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...