Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Har kjøpt høstdressen Reimatec Tide til guttungen, og tenkte å kjøpe denne ull/fleecedressen som kan kneppes inni dressen. Men jeg greier ikke å finne noen verken på nettet eller av butikkene her i byen som har dette produktet. Flere steder har fleecedress opptil str 98, men ikke så stort som jeg er på jakt etter, nemlig 110. Noen som har en slik og som kan være snille å fortelle hvor de evt fikk tak i denne?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Etter hva jeg kan se av Reima sine sider går de hele fleecedressene bare opp til str 98. Deretter er det todelt fleecesett, hvor jakken kan festes i jakke(og muligens også dress) Ulldresser ligger ikke ute på sidene deres nå, men kan hende at de går lenger opp i størrelse.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 HI her: Ja, har funnet ut det samme, men på info om selve dressen står det: "Egen overall i fleece/ull kan festes med trykknapper (Ekstrautstyr)" Hmm....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Ullfleece inni høstdress? kan vel likesågodt kjøpe vinterdress da.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Ullfleece inni høstdress? kan vel likesågodt kjøpe vinterdress da. Har vinterdress også, men tenkte at høstdressen da kunne brukes lengre utover høsten når det begynner å bli kaldt, men før man går helt over til vinterutstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå