Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 argh... søndag gikk jeg med kynnere HELE dagen med 10-15 min mellom. igår gikk jeg med 5-10 min mellom, masse menssmerter og murringer i ryggen. det gav seg i ett tiden i natt.. idag våknet jeg igjen med smertene men ca klokken ti forsvant alt av murringer og kynnere :-( har og våknet begge nettet for å gjøre nr 2 på do :-P var sikker på at det så og si var igang.. gikk bare å ventet på at det skulle trappe seg opp til rier, men det gjorde det ikke :-( var egentlig ikke utålmodig, men nå følte jeg meg plutselig så utrolig klar. :-( argh.. men kommer bare kynnere i hytt og pine nå,.så får bli ferdig med å furte :-P og bli klar for hverdagen igjen :-) er 38+3 idag og minstemann var allerede kommet!! hehe.. jaja... andre som har det slik?
Netti*** Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Huff føler med deg. Hadde det sånn med nr. 3. Begynte vel søndag, var på ferie hos svigers. Mandag likedan så vi dro hjem mens barna ble hos svigers. De bor 3 timer unna. Hele uka våknet jeg på natten/morran med regelmessige kynnere/falske rier. Fredag kom svigers etter med barna hjem til oss. Og de skulle dra søndag så natt til søndag ble det tryggest å føde, mens vi forsatt hadde barnevakt. :-) En uke akkurat... Var frustrert den uka. Ene dagen sendte jeg mannen på fisketur og dro på shopping, ikke til nabo byen men 2 timer unna hjemme. Mannen fikk totalt panikk da han ringte og lurte på hvordan det gikk med meg. Jeg svarte at jeg trøsteshoppa i den byen:-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2012 så det stemmer litt at tredjemann er en luring ;-) hehe.. jeg har vel.forstått det slik at jeg sikkert må vente i alle fall enda del dager til, men kjenner gleder brer seg fort når det kommer en vondt eller to :-P skal jo aldri lære :-P hehe.. takk for svar. det hjelper alltid å høre at man ikke er alene ;-) hehe
lisamoll Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Jeg går og venter på at min nummer 2 skal komme, i dag er jeg 38+3. Mistet slimproppen i går morges - eller i alle fall deler av den, med blodspor og greier. Siden i går kveld har jeg hatt uregelmessige maserier eller hva det nå er, de er i alle fall like vonde som de første riene jeg hadde ETTER at vannet gikk med nr. 1. Men det ser jo ikke ut til at det er noe som helst framgang her, mellomrommene varierer fra 6 til 13 minutter og vannet ser ikke ut til å ville gå. Forrige gang var det vannavgang som startet kalaset, og da var ungen ute etter 12,5 timer, jeg trodde nå liksom det skulle gå raskere med nr. 2?? Men, ser jo her inne at det ikke alltid er sånn... Kombinasjonen lite søvn og fysiske plager gjør meg ikke til noen solstråle, merker jeg... Litt trøst i å se at det er flere i samme båt.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2012 så spennende da.. håper å se slimproppen hver gang jeg er på do, men neida :-P med nr 1 gikk vannet på.meg og i starten , men med nr to kom vannet sammen med babyen ;-) så du må ikke gå for lenge å vente på vannet :-P hehe.. krysser.fingrene for at det tar seg opp for deg og så kan du føde og sende fødevibbene videre til meg :-P hehe.. idag er det helt stille igjen.. par vonde kynnere ellers lite tegn til noe som helst. en veldig rolig baby er vel det eneste :-):-)
lisamoll Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Åh takk. Nei, skal ikke vente for lenge. NÅ bor jeg nesten vegg-i-vegg med sykehuset, da, sÅ det skal godt gjøres Å komme for sent dit. De to siste riene var merkbart vondere, enn de jeg har hatt fram til nÅ, tar det som et godt tegn. Hvis jeg blir ferdig først skal jeg absolutt sende fødevibber videre til deg!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2012 åååå.. så spennende :-):-):-) du får holde oss oppdatert.. og så venter jeg spent på vibbene :-):-) hehe..
lisamoll Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Nå tar jeg turen til sykehuset for sjekk, begynte å bli ganske intenst her. Er sikkert for tidlig, men jeg ringte og de sa det var greit.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2012 masse masse lykke til!! gleder meg til å høre :-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2012 satser på at du er igang siden det er en stund siden du reiste opp og ikke har oppdatert :-):-):-)
mimmitiltre Skrevet 19. juli 2012 #11 Skrevet 19. juli 2012 jeg vil bare si at jeg er 3 gangs og har hatt det du beskriver i 3 uker snart (imorgen) og fortsatt null tegn på baby snart..3 dager over termin idag! Er så drittlei at jeg tror jeg blir gæern;)
lisamoll Skrevet 19. juli 2012 #12 Skrevet 19. juli 2012 Ble sendt hjem igjen (var litt lenge mellom riene), men etter et lite opphold i badekaret var det bare å hive seg i bilen igjen, for da ble riene raskt tettere! Gutten vår ble født kl. 18.26, og masse fødevibber sendes din vei! Kanskje ligger du også på sykehus i dag? Håper i alle fall at det går bra!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2012 åååååååååå.... så gøy og takk for oppdatering.. har tenkt masse på.deg!! gratulerer.så mye.. <3 da regner eg med at jeg er next og tar åpent imot fødevibbene :-):-) så gøy :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå