Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:)

Hva er forskjellen på utrogestan og lutinus? Blir desse kun brukt i fryseforsøk?

Jeg betalte nesten 700 for 1 pk progynova og 1 pk lutinus. Om jeg er så heldig og blir gravid , hvor mange pakker lutinus skal jeg bruke da? Og hva er kostnadene sammenlagt for medesin i fryseforsøk?

Noen som har noen gode tips om hva vi som prøver å bli gravid bør få i oss? Og hva bør vi ikke spise?

Tips til kalorifattig mat?

Bør man bruke tran under en graviditet?

Eller hva med sitron? Sitron skal rense kroppen, jeg skal begynne mled det nå, men hva skjer om jeg bruker sitron sammen med progynova, kan det hemme virkningen?

Noen som har erfaring med mary kay? Det har parabener, og det er jo kjent for å være hormonforstyrrende. Men i hvilken grad? Kan det påvirke en graviditet eller medesinsk beh ved ivf?

Hva med trening, hvordan trener dere? Er redd for å trene for lite eller for hardt. Hva gjør dere?

Ble en del spørsmål, masse en lurerer på i en sånn prosess. Gleder meg til å begynne igjen, vil bare at alt skal være så bra som mulig. Har begynt med folat nå, greit å begynne tidlig. 1 mnd før:) håper dere vil dele deres kunnskap og erfaring jenter. På forhånd takk og mye lykke til i deres prosess:)

Fortsetter under...

Jeg fikk bruke utrogestan i ferskforsøk siden jeg reagerer på crinone og misliker lutinus, var mye mer behagelig for meg! Og sannelig ble jeg gravid, selv om jeg ikke tror det var det som gjorde det... Men uansett så er jo virkemåten den samme! :)

Ellers spiser jeg normalt, utenom laktose som jeg plutselig ble allergisk mot for noen måneder siden, men om man ikke er allergisk tror jeg nok neppe det er noen vits i å gå for samme løsning! ;)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...