Gå til innhold

Inspirert av barnevogninnlegget, dere med 2 tette...

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det med vogn, tvillingvogn eller? Minste blir 16 måneder når bølla i magen blir født. Han skal dog begynne i barnehage nå, så ser for meg at når jeg bruker vogn til babyen er han uansett i bhg, men blir kansje tungvint og forsåvidt ikke plass i bil til 2 vogner dersom vi skal bort alle mann. Regner med junior har lært seg å gå, men kan vel ikke gå lange biten uten vogn. Erfaringer?

Fortsetter under...

Her har jeg fra før 1 easywalker som ligger i bilen (handlevogn), og en simo kombi som står hjemme, som etterhvert skal brukes i barnehage.

Det blir ca 18 mnd mellom mine, og jeg skal kjøpe en tfk twinner twist duo. Har tenkt frem og tilbake om man virkelig trenger det? Jeg har bestemt meg for å ha begge to hjemme, så da ble valget enkelt :)

Skal selge en av de andre vognene, men beholde en som barnehagevogn evt til baby.

Tvilling/søskenvogna fra Tfk tar utrolig liten plass i bilen! :)

Her har jeg fra før 1 easywalker som ligger i bilen (handlevogn), og en simo kombi som står hjemme, som etterhvert skal brukes i barnehage. Det blir ca 18 mnd mellom mine, og jeg skal kjøpe en tfk twinner twist duo. Har tenkt frem og tilbake om man virkelig trenger det? Jeg har bestemt meg for å ha begge to hjemme, så da ble valget enkelt :) Skal selge en av de andre vognene, men beholde en som barnehagevogn evt til baby. Tvilling/søskenvogna fra Tfk tar utrolig liten plass i bilen! :)

Den tfk så slettes ikke så dum ut :) Må ut å sjekke den. Selger de tfk på barnas hus? Evt hvem forhandler de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...