therma Skrevet 17. juli 2012 #1 Del Skrevet 17. juli 2012 Heisann. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Men nå koker det av nysgjerrighet på andres opplevelser rundt det å ha gjennomført en inseminering og som har begynt å blø litt.... Jeg fikk nemlig blødning som var litt brunaktig i går, nøyaktig 14 dager etter insemineringen. Tok også en test i dag tidlig som var negativ så jeg går ut i fra at alt håp er ute, desverre. Men likevel klarer jeg ikke legge det helt på hylla så jeg jeg ringte med jordmor og hun sa at jeg burde vente noen dager til, og ta en ny test, for alt håp var ikke ute selv om det var blødning. Og her sitter jeg i sofaen å synes litt synd på meg selv. Men mens jeg sitter her så bobler det noe så voldsomt i magen, men igjen det kan jo være fordi jeg blør litt... Hadde håpet jeg skulle være heldig med min første inseminering for jeg har vært litt uheldig (synes ihvertfall det selv) og mistet i SA 5 ganger Har noen her inne vært i en liknende situasjon og allikevel vært gravid? Håper på svar. På forhånd tusen takk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143955143-inseminering-men-brunlig-bl%C3%B8dning-og-negativ-test-gravid-likevel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå